Czech DC Comics Wiki
Advertisement

Detective Comics #1 je první číslo ze série Detective Comics Vol 1, které vyšlo v březnu 1937.

Příběhy[]

Speed Saunders: „The Murders of Cap'n Scum“
Speed Saunders zjistí, že Cap'n Scum pašuje do země čínské dělníky a nemocné hází do moře.

Cosmo, The Phantom of Disguise: „The Rhangwa Pearls“
Taro, nejchytřejší zloděj drahokamů na dvou kontinentech, se pokouší ukrást vzácné perly.

Bret Lawton: „The Peruvian Mine Murders (Part 1)“
Prvotřídní mezinárodní detektiv musí čelit řadě nepochopitelných vražd. Záhada a dobrodružství číhají na každém kroku, když proniká do tiché peruánské džungle.

Bruce Nelson: „The Claws of the Red Dragon (Part 1)“
Bruce Nelson navštíví čínskou restauraci, kde ho nikdo nechce obsloužit. Později dorazí mladá žena se svým otcem a v restauraci začne stoupat napětí, dokud všechny tři nenapadnou čínští banditi.

Gumshoe Gus: „The Gotlotz Jewels“
Detektiv Gus dostane od svého šéfa úkol, aby šel na večírek a dohlížel na šperky paní Gotlotzové.

Bart Regan: „The Balinoff Case (Part 1)“
Bart Regan se převleče za kapitána Markhama a jde na párty, kterou pořádá Olga Balinoff. Ta je podezřelá z používání svého šarmu k získávání cenných armádních informací od mladých důstojníků.

Eagle-Eye Jake: „The Gotrox Pearls“
Eagle-Eyed Jake musí vyřešit případ ztracených perel paní Gotroxové.

„Silly Sleuths“
Kolekce krátkých vtipů.

Buck Marshall: „The Bar S Rustlers“
Zemi terorizují zloději dobytka a Buck Marshall obdrží od šerifa žádost, aby vše vyřešil.

Slam Bradley: „The Streets of Chinatown“
Dcera obchodního magnáta si chce najmout Slama Bradleyho, aby ochránil jejího cenného pudla, ale ten to odmítne.

Viz také[]

  • Detective Comics Vol 1
  • Detective Comics Vol 2
  • Galerie obálek pro sérii Detective Comics

Odkazy[]

Advertisement