DC Wiki
Advertisement

Action Comics: Booster Gold - Historia napisana przez Dana Jurgensa. Akcja ma miejsce w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Superman rusza w przeszłość, aby dowiedzieć się prawdy czy Mister Oz jest jego ojcem Jor-Elem. Za nim w pościg rusza Booster Gold, chcąc powstrzymać go przed wyrządzeniem szkód w lini czasu. Na miejscu oboje zostają wykryci przez kryptońskie oddziały, ku ich zdziwieniu w tej linii czasu Jor-El i Zod byli sprzymierzeńcami i razem zbudowali arki, aby uratować ludność Kryptonu. Booster Gold zabiera jednak Supermana z tej linii czasu i przenoszą się do Gotham XXV w. czasu, z którego pochodzi Michael. Za nimi podąża jeden Eradicatorów i po walce z nim zostają złapani przez służby, a Michael wtrącony do więzienia. W celi Booster spotyka swojego ojca, przez którego zrujnował swoje życie. Z więzienia wydostaje go Superman i razem ruszają poprzez strumień czasu, niestety wpadają w zły czas i lądują w przyszłości na planecie Nowy Krypton gdzie rządzi Zod i jego rodzina. Spragnieni zemsty na supermanie chcą zabić jego i Boostera, ale Skeets ratuje ich dzięki przejęciu kontroli nad Eradicatorem. Po wszystkim Booster zgadza się cofnąć do eksplozji Kryptonu, aby zobaczyć jak matka Kal-Ela umiera na oczach jego ojca i dowiadują się, że ktoś zmienił linię czasu. Po powrocie Booster dowiaduje się, że rodzina Supermana właśnie zginęła, próbując ratować Sama Lane'a z niewoli. Booster postanawia cofnąć się o minutę i uratować ich dyskretnie.

Zeszyty[]

  • Action Comics #993
  • Action Comics #994
  • Action Comics #995
  • Action Comics #996
  • Action Comics #997
  • Action Comics #998
  • Action Comics #999
Advertisement