DC Wiki
Advertisement

Action Comics (Wydanie I) #962 - Dziewięćset sześćdziesiąty drugi numer pierwszego wydania serii Action Comics. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Action Comics: Ścieżka Zagłady.

Streszczenie[]

Doomsday bez trudu uwalnia się spod kontroli nowych przeciwników, zabijając jednego po drugim. Superman musi szybko zakończyć tę walkę, skupiając cała swoją moc wymierza Doomsdayowi cios, który odrzuca go na drugi koniec świata. Tam czeka go pułapka zastawiona przez Supermana, w Fortecy, którą sam wybudował po przybyciu do tego świata. Jednak moc Doomsdaya jest zbyt potężna i nie pozwala on Supermanowi wykonać swojego planu. Lois i Jon proszą Wonder Woman, aby ta ruszyła z pomocą. Diana zjawia się w fortecy, dając Clarkowi czas na wykonanie planu. Superman uruchamia projektor i wysyła Doomsdaya do Strefy Widmo. Później Superman spotyka się z Luthorem, daje mu szanse, ale ostrzega, że wciąż mu nie ufa.

Tajemniczy mężczyzna, który stał za tym wszystkim, przejął projekcję i udało mu się pojmać Doomsdaya.

W "Ścieżka Zagłady: Zakończenie" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

  • "Clark Kent"

Lokacje:

Przedmioty:

  • Projektor Strefy Widmo

Advertisement