DC Wiki
Advertisement

Action Comics (Wydanie I) #963 - Dziewięćset sześćdziesiąty trzeci numer pierwszego wydania serii Action Comics. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Action Comics: Powrót do "Daily Planet".

Streszczenie[]

Daily Planet ma teraz nowego właściciela, jest nim Lex Luthor. Podczas konferencji wyjaśnia on ostatnie wydarzenia z udziałem nowego Supermana oraz tajemniczego Clarka Kenta. Kent tłumaczy wszystkim, że nie jest Supermanem i to właśnie na jego prośbę pozostawał w ukryciu, ponieważ groziło mu niebezpieczeństwo. Publiczność nie jest ufna tej historii i zarzuca mu kłamstwa. W Daily Planet pojawia się mężczyzna, który ma przeprowadzić badania z wariografem na Clarku Kencie, testy mają wyjawić czy mówi on prawdę na temat tego, że nie jest Supermanem. Przed swoim zniknięciem pracował on nad sprawą podejrzanych działalności firmy Genetricon, Clark rozmawia o tym z Jimmym Olsenem, chłopak pokazuje mu nagranie z kamery, na której Batman przekazuje walizkę Supermanowi, jest to ta sama, którą miał facet z wariografem, był to prawdopodobnie Batman w przebraniu. Clark namawia Jimmiego do pomocy w przeniknięciu na zamknięty teren firmy. Po zmroku Clark przedostaje się do siedziby, jednak zostaje zauważony, podczas ucieczki ochroniarz zrzuca go z budynku. Spadając, Clark zostaje uratowany przez Supermana.     

W "Superman spotyka Clarka Kenta - Część I" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

  • Geneticron
    • Pan Bandu

Pozostali:

Lokacje:

Advertisement