DC Wiki
Advertisement

Action Comics (Wydanie I) #966 - Dziewięćset sześćdziesiąty szósty numer pierwszego wydania serii Action Comics. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Action Comics: Powrót do "Daily Planet".

Streszczenie[]

W mieszkaniu Superwoman jest wrogo nastawiona do Lois, chce porozmawiać o nowym Supermanie, Lois ukradkiem dzwoni do domu. Telefon odbiera Jon, informując ojca, że mama chyba ma kłopoty. Superman szybko przybywa na miejsce stając w obronie Lois. Superwoman ujawnia swoją tożsamość, okazuje się być starą przyjaciółką Clarka, Laną Lang. Kiedy rozmowa się uspokaja, Lana opowiada obojgu jak razem z Lois zyskały moce po śmierci Supermana. Lois uruchamia laptopa w mieszkaniu drugiej Lois i znajduje wiadomość od niej, w której opowiada o tym, że w momencie oglądania wiadomości już pewnie nie żyje, przyczyną śmierci była moc supermana. Lois prosi obecną Lois o to, aby ją zastąpiła, ponieważ jej ojciec nie zniesie utraty swojej córeczki. Lois i Clark wracają na farmę, gdzie omawiają sytuację i ostatecznie Lois zgadza się, aby zastąpić Lois z tego świata.

W "Lois Lane: Powrót do Daily Planet - Część II" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

  • Superboy
  • Superwoman (Wspomnienia i wątek główny)

Złoczyńcy:

  • Zabójca Bogów(Debiut)
  • Zade (Debiut)

Pozostali:

Lokacje:

  • Ziemia (Wspomnienia i wątek główny)
    • Hrabstwo Hamilton
      • Farma Smithów
Advertisement