DC Wiki
Advertisement

Action Comics (Wydanie I) #957 - Dziewięćset pięćdziesiąty siódmy numer pierwszego wydania serii Action Comics. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Action Comics: Ścieżka Zagłady.

Streszczenie[]

Gdy w Metropolis dochodzi do napadu, do akcji wkracza Lex Luthor nowy obrońca miasta z symbolem Supermana. Całe to zajście w telewizji ogląda rodzina Smithów, Clark, ujrzawszy Lexa noszącego jego symbol postanawia wyjść z ukrycia. Pomimo przejścia Lexa na stronę Justice League, Clark wciąż mu nie ufał, decyduje się się zgolić dotychczasową brodę i porzucić czarny strój, zakłada stare kolory niebieski i czerwony, po czym rusza do Metropolis. Widok Supermana zaskakuje wszystkich, ponieważ wieść o jego śmierci obiegła cały świat, Lex również uważa go za oszusta i szybko dochodzi między nimi do starcia. Z Daily Planet przybywa też kolejny człowiek zza grobu, Clark Kent, który pomimo artykułu Lois o jego tajnej tożsamości twierdzi, że nie jest Supermanem, a jedynie reporterem. Wśród całego zamieszania na ziemie spada ogromny obiekt, okazuje się, że to Doomsday.

W "Ścieżka Zagłady: Część I" pojawiają się:[]

Główne postacie:

Postacie poboczne:

Złoczyńcy:

Pozostali:

Locations:

  • Metropolis
    • Daily Planet
Advertisement