DC Wiki
Advertisement

Action Comics (Wydanie I) #993 - Dziewięćset dziewięćdziesiąty trzeci numer pierwszego wydania serii Action Comics. W Polsce ukazał się jako część wydania zbiorczego Action Comics: Booster Gold.

Streszczenie[]

W Strażnicy Booster Gold spóźnia się, aby powstrzymać Supermana przed użyciem Kosmicznej Bieżni Flasha. Kiedy miał przeanalizować urządzenie do podróży w czasie, Booster zostaje później zaatakowany przez Barry'ego Allena, który wie, że próbuje ukraść Kosmiczną bieżnię.

Lecąc przez strumień czasu, Superman dociera do celu, ale wpada w burzę czasu i ląduje na Kryptonie, całym i zdrowym.

Gdy Booster walczy z Flashem, Skeets włamuje się do systemu bezpieczeństwa Strażnicy, aby obrócić go przeciwko Speedsterowi. Po uporaniu się z Flashem, oboje biorą Cosmic Treadmill i podążają za Supermanem w strumieniu czasu.

W Daily Planet Lois rozmawia z Perry'm White'em o swoim ojcu, który został schwytany, prowadząc misję tajnych operacji przeciwko skorumpowanemu rządowi Logamby. Lois następnie prosi Perry'ego, aby czuwał nad Jonem, podczas gdy ona idzie ratować swojego ojca. Jon, który słuchał, nie zgadza się, aby jego matka sama szła do Logamby.

Dzięki bieżni pozostawionej przez Supermana, Booster i Skeets natrafiają na trzęsienie czasu i zostają przetransportowani na Krypton.

W Kandor City Superman przeszukuje miasto, ale potem znajduje swojego ojca (Jor-Ela) i swojego największego wroga (Generała Zoda) rozmawiających o znalezieniu złodziei, którzy zabrali diamenty z ich Gór Klejnotowych. Gdy Superman ma już wyjść z cienia, zostaje zatrzymany przez strzał ostrzegawczy, wystrzelony przez Boostera. Booster mówi Człowiekowi ze Stali, że muszą odejść, zanim zostaną zauważeni, ale Superman mówi podróżnikowi w czasie, że nie może odejść, dopóki nie znajdzie odpowiedzi, po które przyszedł, ale rozmowa została przerwana przez policję Kryptona. Gdy czerwone słońce Kryptona wyłącza jego moc, Superman jest bezsilny i obaj są w tarapatach.

Advertisement