DC Wiki
Advertisement

Szablon:Ikony

Adam Hoffman – mąż Laury Hoffman, a także były sąsiad Olivera Queena i Felicity Smoak mieszkający w Ivy Town.

Osobowość[]

Adam Hoffman jest typowym, miłym i spokojnym sąsiadem, który wraz z żoną stanowi zgraną rodzinę. Jest kochającym mężem, a także wiarygodnym, uprzejmym, uczciwym i zorganizowanym znajomym, który wręczył wolnowar Oliverowi i Felicity, kiedy ci wprowadzili się do Ivy Town.

Biografia[]

Adam and Laura Hoffman and Oliver and Felicity in dinner

Posiłek z sąsiadami

Adam i jego żona jedzą wspólny posiłek z nowymi sąsiadami – Oliverem Queenem i Felicity Smoak. Są zachwyceni jajkami, które mężczyzna przygotował w wolnowarze, który para dostała od małżeństwa. Uznają, że sąsiedzi powinni planować wybór szkoły dla dziecka i proponują, że napiszą list rekomendacyjny, który zapewni im wpis na liście oczekujących w ich szkole. Kiedy przerażona rozwiniętym tematem Felicity odchodzi, Hoffmani chcą zobaczyć pierścionek zaręczynowy Queena. Oliver oznajmia, że zamierza wręczyć go jej dzisiaj wieczorem. Po chwili dziewczyna wraca z butelką szampana, kiedy nagle potyka się i wylatuje jej z rąk butelka. Oliver łapie przedmiot, zaskakując sąsiadów swoim refleksem[1].

Pod koniec 2017 roku Laura z mężem pojawili się na weselu Olivera i Felicity. Byli zachwyceni, że zostali zaproszeni i próbowali namówić parę do ponownej przeprowadzki do Ivy Town, lecz zdawali sobie sprawę z tego, że burmistrz Star City nie może pozwolić sobie na takie zabiegi[2].

Występy[]

Arrow[]

  1. Zielona Strzała
  2. Irreconcilable Differences

Ciekawostki[]

  • Wydaje się, że osobowość Adama i jego żony ma oddawać charakter zwyczajnej, kochającej się amerykańskiej rodziny.

Galeria[]

Sceny z serialu „Arrow[]

Przypisy[]

  1. Szablon:Przypis
  2. Szablon:Przypis

Zobacz też[]

Szablon:Navbox/Postacie

Advertisement