DC Wiki
Advertisement

Końce Świata - Historia napisana przez Scotta Snydera. Drugi tom pierwszego wydania All-Star Batman. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Batman dociera do kryjówki Mr. Freeza gdzie atakują go rozmrożone obiekty badań z placówki sprzed 50 lat. Freeze miał w planach wykorzystać zamrożone obiekty, aby znaleźć sposób na wyleczenie żony, ale zrozumiał że byłoby okropne sprowadzać Norę na ten zepsuty świat, dlatego postanowił wypuścić wirusa. Batman w ostatniej chwili zamyka siebie i Freeza w komorze, podczas gdy wojsko bombarduje kryjówkę, zabijając wszystkie wirusy.

Pamela Isley jak co roku udaje się na pustynie, aby badać stare drzewo, za nią podąża Batman, prosząc o pomoc, pewna dziewczynka, badając rośliny, zaraziła się groźnym wirusem, pozostałością po wirusie Freeza. Ivy orientuje się ze dziewczynka powinna już nie żyć i że stawka jest wysoka, wirus rozprzestrzenił się na większy obszar. Nagle zjawia się wojsko, Batman obiecuje ochronić Ivy, ale w wyniku ataku spłonęło stare drzewo. Pamela jest wściekła, ale daje Batmanowi radę jak zwalczyć wirusa, pod warunkiem, że dopilnuje, by nie został nazwany imieniem dziewczynki.

Batman wspomina pierwsze spotkanie z Jervisem Tetchem, jak odrzucił jego pomysł na kapelusz, który wpływał na umysł właściciela, pokazując mu świat tak, jak sobie tego życzy. Kapelusznikowi udaje się zahipnotyzować Batmana, przedstawia mu wizję, w której nic z jego przeszłości nie było prawdą, a on jest po prostu chory psychicznie. Batmanowi udaje się wyrwać z iluzji i obezwładnić kapelusznika. Następnie wyciąga z niego informacje kto za tym wszystkim stoi.

Batman dociera do Waszyngtonu, gdzie znajduje się przeciwnik odpowiedzialny za całe zamieszanie z wirusem. Okazuje się, że to Ra’s Al Ghul. Nawiązuje się walka między nimi która kończy się strzałem Bruce’owi w głowę. Wtedy okazuje się, że wszystko było fikcja i Bruce zahipnotyzować Ra’sa technika kapelusznika. Ra’s rzuca się przez okno i zabierają go jego ludzie, ale sytuacja zostaje opanowana.

Zeszyty[]

  • All-Star Batman #6 (Ends of the Earth, Part 1)
Advertisement