DC Wiki
Advertisement

Szablon:Ikony

Amanda Westfield – była kochanka Justina Claybourne'a i matka Simona Morrisona.

Osobowość[]

Amanda jest odważną i stanowczą kobietą, zawsze mówiącą o tym, co leży jej na sercu. Mimo tego, iż wie, że jej syn może czynić okrutne rzeczy w Star City i mordować niewinnych, nie jest w stanie go wydać, uważając, że morderca Justina sam nie został pociągnięty do odpowiedzialności.

Biografia[]

Wczesne życie[]

Kiedy w 1986 roku Amanda zaczęła pracować w firmie Justina Claybourne'a, szybko popadła z nim w romans i urodziła mu syna[1]. Około 26 lat później kobieta opłakiwała śmierć kochanka, który został zamordowany przez Kaptura w Starling City[2].

Rodzinna tajemnica[]

Amanda Westfield meet Oliver Queen first time (2)

Rozmowa z Queenem

W 2017 roku, Amandę w jej domu w Opal City odwiedził burmistrz Star CityOliver Queen. Kobieta znała mężczyznę i próbowała rozmawiać z nim dość łagodnie do momentu, jak ten oskarżył jej syna o bycie seryjnym mordercą. Poprosił kobietę o wyjawienie danych chłopaka, jednak Westfield nie zgodziła się, uznając, że morderca jej kochanka również nie został pociągnięty do odpowiedzialności. Dodała również, że nie widziała syna od kilku lat, a także zaznaczyła, że może on przechodzić kryzys związany z utratą ojca, po czym wygoniła Olivera z mieszkania[2].

Występy[]

Arrow[]

  1. The Sin-Eater

Ciekawostki[]

  • Wraz z zabójstwem Justina, Amanda zmieniła nazwisko z Morrison na Westfield.

Galeria[]

Sceny z serialu „Arrow[]

Przypisy[]

  1. Szablon:Przypis
  2. 2,0 2,1 Szablon:Przypis

Zobacz też[]

Szablon:Navbox/Postacie

Advertisement