DC Wiki
Advertisement

Underworld - Historia napisana przez Dana Abnetta. Czwarty tom ósmego wydania serii Aquaman. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Król Arthur nie żyje, władze na Atlantydzie przejął Corum Rath. Mera opłakuje go na powierzchni, ale ma przeczucie, że jej ukochany żyje i rusza do Atlantydy. Tymczasem na dnie podwodnego miasta tajemniczy bohater pomaga biednym mieszkańcom bronić się przed żołnierzami Ratha. Przypominający martwego króla Orin ratuje niemą dziewczynę o imieniu Dolphin. Dziewczyna zaprowadza go do odmieńców ukrywających się, niestety odnajduje ich Kadaver na usługach Krusha i porywa Aquamana. Vulko zostaje potajemnie uwolniony z więzienia przez wielebną matkę Ceteę.

Krush ma w planach wykorzystać Aquamana, aby mieć haka na Corum Ratha. Tymczasem Vulko udaje się do skarbca, aby przy pomocy trójzębu zniszczyć koronę cierniową. Mera z pomocą Gartha, atakują barierę. Garth niechętnie zgadza się użyć magii. Mera otrzymuje od niego naszyjnik, który pozwala jej przejść przez barierę, ale po przejściu traci przytomność, nie może oddychać. Orin za namową Delfin, postanawia walczyć z Corum Rathem, ale nie chce ponownie być królem.

Zeszyty[]

  • Aquaman (Volume 8) #25 (Underworld)
  • Aquaman (Volume 8) #26 (Outsiders)
  • Aquaman (Volume 8) #27 (Krushed)
  • Aquaman (Volume 8) #28 (Usurper)
  • Aquaman (Volume 8) #29 (Speak Truth to Power)
  • Aquaman (Volume 8) #30 (Atlantis Uprising)
Advertisement