DC Wiki
Advertisement

Szablon:Ikony

Nie ma potrzeby się kłaniać. Na tym dworze wszyscy są równi.Artur, „„Camelot/3000””

Artur – król Camelotu, mąż Ginewry oraz Rycerz Okrągłego Stołu.

Osobowość[]

Artur był miłym, szanowanym oraz honorowym królem, który z całą miłością i oddaniem walczył za Camelot. Wiedział, że tylko stając u boku dzielnych i prawych rycerzy, może przyczynić się do największej dobroci dla świata i ludzi.

Moce i zdolności[]

Zdolności[]

  • Zdolności waleczne – Artur, będąc królem i Rycerzem Okrągłego Stołu, posiadała niezwykłe zdolności waleczne. Potrafił władać mieczem, ale wyjątkowo dobrze radzi sobie pięściami.

Biografia[]

Arthur meets legends (1)

Przyjęcie wędrowców

Poszukując w lesie Czarnego Rycerza, Ginewra napotkała wędrowców, który zabrała do Camelotu. Tam podczas uczty świętowali z nimi, kiedy nagle wrota przekroczył król Artur, który złapał Czarnego Rycerza. Szybko się okazało, że całe wydarzenie było jedynie przedstawieniem, mającym na celu pokazać, że król, jak i wielu rycerzy jest pod kontrolą Legionu Zagłady, który postawił ultimatum – albo bohaterowie po dobroci oddadzą fragment Włóczni Przeznaczenia, albo w ciągu następnych 24 godzin Camelot upadnie. Ginewra musiała stanąć na wysokości zadania i objąć urzędy w królestwie, aby postawić się wrogiej armii. Podczas zaciętej bitwy, rycerze wraz z Arturem odzyskali panowanie nad sobą i w agresji uchwycili odpowiedzialnego za wszystko Ripa, pozwalając Czarnemu Rycerzowi uciec. Artur był wdzięczny przybyszom za pomoc, jak i również Merlinowi za wiarę w niego[1].

Artur przez błędy w czasie stał się anachronizmem, lądując w 2016 roku. Biuro Czasu złapało jego i zaprowadziło do agencji, a kiedy ten ujrzał Ripa Huntera, zaczął agresywnie się zachowywać. Agenci wyczyścili mu pamięć, po czym odesłali do jego czasów[2].

Występy[]

Legends of Tomorrow[]

  1. Camelot/3000
  2. Aruba-Con

Ciekawostki[]

  • Artur odpowiada w prawdziwej historii legendarnemu królowi Arturowi, który był synem Igerny i jej drugiego męża Uthera Pendragona, który był władcą Camelotu.

Galeria[]

Sceny z serialu „Legends of Tomorrow[]

Przypisy[]

  1. Szablon:Przypis
  2. Szablon:Przypis

Zobacz też[]

Szablon:Navbox/Postacie

Advertisement