DC Wiki
Advertisement

Szablon:Ikony

Astra Logue – opętana dziewczynka, której dusza przypadkowo została zabrana przez Nergala do Piekła po nieudanym egzorcyzmie Johna Constantine’a.

Biografia[]

Wczesne życie[]

Astra taken by Nergal to hell (7)

Astra wciągnięta do Piekła

Po tym, jak Astra została opętana przez demona, John Constantine wraz z Anną Marią Flynn, Garym Lesterem, Ritchim Simpsonem i Chasem Chandlerem zamierzali jej pomóc. Celem było wypędzenie demonicznej istoty z jej ciała, lecz nie było to takie proste. John postanowił więc wezwać większego demona – Nergala, aby ten ukazując swoją siłę, pozbył się mniejszego demona. Początkowo plan się sprawdzał, lecz demon chwycił gwałtownie Astrę przed wszystkimi i zabrał jej duszę do Piekła. Samo ciało zostało rozerwane na małe kawałki i porozrzucane po całym pomieszczeniu[1].

To wydarzenie na zawsze zmieniło każdego z członków grupy. John dobrowolnie udał się do szpitala psychiatrycznego Ravenscar, Anne została zakonnicą w Nowym Meksyku, Gary popadł w narkomanię, a Ritchie zaczął poważnie chorować, będąc zmuszonym do ciągłego przyjmowania antydepresantów. Constantine ostatecznie chcąc uczcić pamięć Astry postanowił walczyć z Nadchodzącą Ciemnością[1].

Nękanie Constantine'a[]

W 2018 roku Mallus wykorzystał Astrę, której głosem przemówił do Constantine'a. Zaproponował uwolnienie duszy dziecka w zamian za oddanie duszy Sary Lance. Egzorcysta wiedział jednak, że demon bluźni i nie przyjął propozycji[2].

Występy[]

Constantine[]

  1. Non Est Asylum

Legends of Tomorrow[]

  1. Necromancing the Stone

Ciekawostki[]

  • W komiksach DC Comics, Astra Logue była małą dziewczynką, której dusze Constantine przypadkowo wysłał do Piekła.

Galeria[]

Sceny z serialu „Constantine[]

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 Szablon:Przypis
  2. Szablon:Przypis

Zobacz też[]

Szablon:Navbox/Postacie

Advertisement