DC Wiki
Advertisement

Szablon:Ikony

Austin Clarke – były pracownik Transit National Starling City, który czując się niedoceniony, postanowił zmienić swój los.

Osobowość[]

Austin jest niebezpiecznym człowiekiem, cierpiącym na zaburzenia psychiczne. Kiedy zaczął pracować w Transit National, starał się ukryć swoją przypadłość, lecz gdy został wyrzucony z pracy, postanowił się zemścić i wraz z innymi pracownikami zaplanował atak terrorystyczny na pociąg. Austin wiedział, że ucierpi przy tym wielu niewinnych, ale nie przejmował się tym i uważał, że ich śmierć jest zasłużona.

Biografia[]

Austin Clarke death

Śmierć Clarke'a

Kiedy na dworcu w Coast City był przedstawiany nowy, niezwykle potężny pociąg „Flash”, Austin obserwował całe przedstawienie, nie dając nic po sobie poznać. Gdy zauważył na podłodze figurkę bohatera, podniósł ją i oddał małemu chłopcu, tłumacząc, iż nie on nie powinien o tym zapomnieć. Sam również udał się do pociągu, gdzie po starcie wraz ze swoimi ludźmi rozpoczął rozróbę. Plan był prosty, wysadzić pociąg w miejscu, gdzie narobi największych szkód – dworzec w Starling City. Niespodziewanie pojawił się Strzała, który kolejno zaczął pozbywać się przestępców. Kiedy w końcu miał okazję spotkać Clarke'a, przestępca był uzbrojony bombami, które miały za około minutę eksplodować. W tym czasie próbował pokazać bohaterowi, że obaj są tacy sami i wszystko im odebrano. Łucznik korzystał z nieuwagi przestępcy i otworzył drzwi. Kiedy ten chciał na niego naskoczyć, Strzała się odsunął, powodując, że Austin wyleciał z pociągu pod most, gdzie bomby na jego ciele wybuchły, uśmiercając mężczyznę[1].

Występy[]

Komiksy[]

Arrow: Komiks[]

  1. 6:15 to Starling City

Galeria[]

Kadry z komiksu „Arrow: Komiks[]

Przypisy[]

  1. Szablon:Przypis

Zobacz też[]

Szablon:Navbox/Postacie

Advertisement