Nie chcę być jak... wszyscy. Chcę być drapieżnikiem alfa. Ty masz wszystko. A tacy jak ja nic. Role się odwrócą.Barbara, „Wonder Woman 1984

Barbara Minerva - znana jako Cheetah, amerykańska archeolog, która po zlokalizowaniu zaginionego miasta Urzkartaga stała się gospodarzem boga, który sprawił, że zyskała nadprzyrodzone zdolności.

Charakter[edytuj | edytuj kod]

Barbara była początkowo miłą i serdeczną osobą. Bardzo szybko wchodziła w kolejne związki, które zawsze kończyły się rozstaniem. Ciągłe niepowodzenia i bycie zepchniętym przez innych odbiły się na poczuciu własnej wartości Barbary. Zanim poznaje Dianę i zostaje jej przyjaciółką, jest na skraju upadku, wciąż miła i zamyślona.

Kiedy Maxwell Lord obiecuje jej wszystko, czego dusza zapragnie, a Diana odzyskuje utraconą miłość z martwych dzięki mocy Kamienia Snów, Barbara w końcu pęka. Staje się zazdrosna i chciwa, pragnąca mocy i miłości dla siebie. Jej przemiana w Geparda pokazuje, jak daleko zaszła.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Wonder Woman 1984[edytuj | edytuj kod]

Występy[edytuj | edytuj kod]

Filmy aktorskie[edytuj | edytuj kod]

  1. Wonder Woman 1984

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Rola Cheetah została po raz pierwszy zaoferowana Emmie Stone, ale odmówiła. Rola została następnie zaproponowana Kristen Wiig.
    • Sarah Paulson chciała wcielić się w Cheetah.
  • Ten film jest pierwszym występem Cheetah na żywo. Wszystkie jej poprzednie występy miały miejsce w animowanych serialach.