DC Wiki
Advertisement

Basil Karlo (Clayface), były przestępca z Gotham City, który potrafi zmienić swoje gliniane ciało, by stać się kimkolwiek lub czymkolwiek. Dawniej działał jako wróg Batmana, ale teraz współpracuje z nim jako jeden z jego sojuszników.

Historia[]

Oryginalna Geneza[]

Nowa Geneza[]

Wojna Żartów z Zagadkami[]

Śmierć Rodziny[]

Nowhere Man[]

Wojna w Arkham[]

The Unknowns[]

Ostateczna Rozgrywka[]

Odrodzenie[]

Po ucieczce z Arkham, aby zobaczyć reedycję ostatniego filmu, w którym wystąpił przed przemianą w Clayface'a, „The Metamorphosis”, Karlo natknął się na Batmana i Batwoman. Batman zaoferował Clayface'owi możliwość dołączenia do zespołu, który tworzył, ponieważ Batman wierzył, że Karlo mógłby naprawdę zmienić swoje życie, gdyby tylko miał taką możliwość. Zmęczony życiem przestępcy, Clayface przyjął ofertę Batmana i dołączył do zespołu wraz z kilkoma innymi.

Noc Ludzi Potworów[]

Clayface wraz z resztą zespołu został wezwany przez Batmana do ewakuacji dzielnic zagrożonych zalaniem podczas intensywnego huraganu. Clayface podzielił się na setki policjantów, aby pokierować ewakuacją.

Podczas ataku Hugo Strange'a na Batmana i całe Gotham City, Karlo podzielił się jeszcze bardziej, aby ewakuować nie tylko zagrożone dzielnice, ale całe miasto.

Advertisement