DC Wiki
Advertisement

Zemsta Harley Quinn” – zawartość do pobrania do gry „Batman: Arkham City”, która dodaje do rozgrywki kilkugodzinną historię Harley Quinn, którą rozgrywamy zarówno za pomocą Robina, jak i Batmana.

Opis[]

Kiedy kurz w Gotham City opadł po ostatnich działaniach Hugo Strange'a, Batman zmuszony jest wrócić do Arkham City, by stawić czoła Harley Quinn cierpiącej po śmierci Jokera. Teraz jest bardziej niebezpieczna niż kiedykolwiek i przewodzi własnym gangiem, chcąc zemścić się na Mrocznym Rycerzu.

Dodana zawartość[]

Dodatek przenosi historię ponownie za mury Arkham City, gdzie zarówno jako Batman, jak i Robin należy zmierzyć się z Harley Quinn, która przeżywa żałobę po śmierci Jokera. Oprócz oddzielnego wątku fabularnego dodatek umożliwia zebranie 10 nowych osiągnięć, kilku nowych trofeum i grafik koncepcyjnych.

Ciekawostki[]

  • Po dostaniu się do dzielnicy przemysłowej można ujrzeć duży napis „dom zabaw Harley”.
  • W „Batman: Arkham City” w hucie Harley Quinn i Joker używają tamtejszego biura jako swojej kryjówki. Batman może odnaleźć wtedy test ciążowy z pozytywnych wynikiem. Jeśli się go zeskanuje, podczas napisów końcowych Harley będzie śpiewała kołysankę dla dzieci, sugerując, że kobieta jest w ciąży.
    • Dodatek kontynuuje ten wątek i w biurze leży mnóstwo innych testów ciążowych z wynikiem negatywnym, co sugeruje, że Quinn wymyśliła całą historię.
Advertisement