DC Wiki
Advertisement

Batman: Drapieżne Ptaki (The Tyrant Wing) - to dziewiąty tom serii Toma Kinga o Batmanie (Wydanie III).

Streszczenie[]

W ekstremalnym, wieloaspektowym spisku Bane'a, mającym na celu ostateczne zniszczenie ducha Batmana, Bane zmusił Pingwina do zaangażowania się w plan. Aby mogli porozmawiać twarzą w twarz, Penguin był dobrowolnie przetwarzany w Arkham Asylum i zmuszony do ogolenia głowy z powodu wybuchu wszy w ośrodku. Po rozmowie z Bane'em Pingwin został zwolniony.

Kiedy był wolny, Oswald dowiedział się, że aby wyjaśnić swój punkt widzenia, Bane zabił ukochaną Oswalda Penny Cobblepot, którą poślubił. Cobblepot zorganizował dla siebie pochowanie jej obok wcześniej oznaczonego miejsca nagrobnego.

Penguin zainicjował swój udział w planie Bane'a, który obejmował zabójstwo Alfreda Pennywortha w celu ukarania Bruce'a Wayne'a za jego udział w procesie o morderstwo pana Freeze'a. Jednak w ostatniej sekundzie Penguin ustąpił i odwołał uderzenie, mając nadzieję, że zamiast tego zawrze umowę z Batmanem przeciwko Bane'owi.

Jednak to wszystko było częścią planu Bane'a, mającego na celu sprawienie, by Batman wydawał się szalony w oczach GCPD za oskarżenie Bane'a o tak dziki spisek. Pingwin został przywieziony do Batcave z zasłoniętymi oczami dla własnej ochrony, ale po rozmowie z Alfredem o poezji został porwany przez współspiskowca Bane'a.

Zeszyty[]

  • Batman (Volume 3) #58 (The Tyrant Wing, Part 1)
  • Batman Annual (Volume 3) #3 (Father's Day)
  • Batman Secret Files #1 (True Strength)
Advertisement