DC Wiki
Advertisement

Batman: Jestem Samobjcą - Historia napisana przez Toma Kinga. Drugi tom trzeciego wydania serii Batman. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

  Bane opowiada Psychopiratowi o swojej przeszłości, jak uwieziony od dziecka w celi zalewanej przez przypływ krzyczał co noc. Później radził sobie z tym poprzez zażywanie Venomu, emocje opadały, ale teraz już nie musi odkąd ma ze sobą Psychopirata.  
  Bruce czuwa przy wciąż odczuwającej spotkanie z piratem Claire. Zostawia ją pod opieką Alfreda, a sam udaje się do Azylu Arkham. Tam postanawia Zwerbować do swojej misji użytecznych więźniów. Pierwszy na liście jest Brzuchomówca, który zaczyna odzyskiwać spokój po utracie Scarface'a. Po małym sparingu z Bronze Tigerem Batman postanawia wydostać go stad i dołączyć do swojej drużyny. Przez cały czas towarzyszy im Jim Gordon, którego Batman ujawnia jako podszywający się poszukiwany o pseudonimie Puch. Jako ostatnią do drużyny Batman postanawia zwerbować Selinę Kyle, Catwoman.  

  Batman przylatuje nad obszar Santa Prisca, by odbić Psycho Pirata z rąk Bane'a, rzuca się na niego cała armia i ostatecznie zostaje pojmany. Bane ma teraz czysty umysł bez Venomu, ale nie ma teraz siły, jaką kiedyś walczył z Batmanem, wrzuca go do swojej dawnej celi, w której spędził dzieciństwo. Przypływ zaczyna zalewać celę, Batmanowi udaje się wydostać z celi i zmordowany powoli opuszcza więzienie. Na zewnątrz czeka niego Catwoman i Brzuchomówca.  

Batman wraz z Catwoman i Arnoldem przemieszczają się kanałami zgodnie z planem. Gdy przychodzi czas się rozdzielić, Batman Nakazuje Catwoman pilnować brzuchomówcę, ponieważ bez niego nie uda im się przeżyć. Przed Wejsciem do więzienia pojawiają się Bronze Tiger i Punch ze swoją dziewczyną Jewelee, czekają ąż Bane ich przyjmie po czym wchodzą do środka. Bronze Tiger opowiada Bane'owi historyjke o tym że Punch pomógł mu uciec z więzienia i przynosi mu w darze jego oraz jego dziewczynę, w zamian prosi o pomoc przy zabiciu Batmana.

  Catwoman przemierza kanały wraz z Weskerem wypytuje go o Scarface'a, po czym każe mu zostać i sama wbrew poleceniom Batman rusza w kierunku Bronze Tigera. Pazurami podrzyna gardła Puncha i Jewelee, a następnie zdradza Bane'owi plan Batmana, w którym miała wykraść Psychopirata. Prosi go o forsę i samolot, a w zamian oferuję pomoc jak złamać nietoperza.  

  Batman wymienia ciosy z Bane'em, a tymczasem Puch i Jeweele wymykają się, tworząc ponton z gumy do żucia, Bronze Tiger dociera do Brzuchomówcy i zabiera go ze sobą. Catwoman stoi i przygląda się walce, do czasu aż Batman daje jej znak, wtedy doskakuje do Bane'a i jednym kopnięciem uderza go w kręgosłup. Do sali wpadają Bronze Tiger z Brzuchomówcą, wykorzystując nieprzytomnego Bane'a posyłają brzuchomówcę na Psychopirata. Pirat zakłada maskę, próbując wzbudzić emocję strachu na Weskerze, ten za pomocą dłoni udaje Scarface'a. Efekt pirata nie działa na niego, ponieważ to Scarface jest jedynym, który go kontroluje. Dzięki temu udaje im się pojmać pirata i uciec na pontonie Puncha i Jewelee. Bane'a znajdują jego ludzie, a ten odzyskawszy przytomność domaga się Venomu.  

Advertisement