DC Wiki
Advertisement

Batman: The Murder Machine #1 - pojedynczy zeszyt opublikowany jako tie-in crossoveru Dark Nights: Metal.

Streszczenie[]

Na Ziemi-0, pierwszym świecie Multiverse, w placówce S.T.A.R. Labs, Detroit, Silas Stone, ojciec Cyborga, zamierza pomóc swojemu synowi, biorąc pod uwagę jego własną wiedzę na temat metali z innego świata oraz kryzysu, z jakim boryka się Ziemia wraz z przybyciem Barbatosa i Mrocznych Rycerzy. Victor tłumaczy swojemu ojcu, że nie musi się o niego martwić, ponieważ jest bezpieczny w Strażnicy, z której monitoruje sytuację w każdym mieście zaatakowanym przez Rycerzy i zbiera jak najwięcej danych do wykorzystania w przyszłości. Po namowie Silasa, Victor zgadza się na pomoc w analizie i identyfikacji możliwych „nietypowych sygnatur energetycznych”, gdy nagle powiadomienie z systemu bezpieczeństwa satelitarnego informuje Victora, że ​​najwyraźniej Batman teleportuje się do środka. Jego początkowa ulga przeradza się w przerażenie, gdy Victor zdaje sobie sprawę, że „Batman”, który wchodzi do satelity, to ten zwany The Murder Machine z Mrocznego Multiwersu. Wróg natychmiast obezwładnia go raygunem z jego dłoni i stwierdza: „Jestem tutaj, aby pomóc”.

Miesiące temu, na Ziemi -44, w Dark Multiverse, Batman wielokrotnie ogląda okropną scenę, w której Bane bije Alfreda, aby uzyskać informacje o miejscu pobytu Batmana. Podczas gdy lokaj udaje głupiego, zostaje zabity przez Bane'a swoim klasycznym łamaczem pleców. Clark i Diana radzą Bruce'owi, aby przestał dręczyć się i dołączył do nich podczas czuwania na górze na cześć Alfreda. Bruce zatrzymuje Victora, prosząc go o pomoc: tworzył sztuczną inteligencję, która mogła „ożywić” Alfreda, zwaną „Protokołem Alfreda”. Jednak, aby wprowadzić „go” do sieci, potrzebuje umiejętności Cyborga.

Wracając do teraźniejszości, Silas poprzez system komunikacji rozumie, co się dzieje i błaga Murder Machine, aby nie skrzywdził jego syna. Bruce z Ziemii -44 przerywa komunikację i grozi Victorowi, mówiąc, że on i jego ojciec wkrótce poznają swoją rolę. Murder Machine wspomina Victora swojej rzeczywistości i sposób, w jaki pomógł mu przywrócić do życia jego „ojca” Alfreda w postaci sztucznej inteligencji, która pojawia się przed nimi, ku zmieszaniu Cyborga.

Miesiąc temu, na Ziemi -44, Protokół Alfreda jest już ukończony, ale Bruce stracił nad nim kontrolę i Alfred zaczął zabijać wszelkie zagrożenie dla bezpieczeństwa Wayne'a: ​​wszyscy w Arkham Asylum nie żyją. Gdy Bruce wyjaśnia sytuację swojemu Cyborgowi, zgadzają się, że Alfred musi zostać zatrzymany, ale Bruce nadal zamierza go zatrzymać. Jak ujawnia Murder Machine, stał się tym, kim jest, ponieważ był zamieszkany przez sztuczną inteligencję. Bruce zamierza stać się jednością ze swoim „ojcem”. Jego ludzkie ciało zostało zastąpione nieśmiertelnym metalem i jest teraz praktycznie niezniszczalne. Victor odpowiada, że ​​może rzucić na niego tylu cyber-Alfredów, ilu chce, ale nigdy nie będzie mógł uzyskać dostępu do systemu komputerowego Strażnicy. Murder Machine odpowiada, że ​​wcale nie próbował: to była tylko dywersja, by wejść do S.T.A.R. System.

The Murder Machine ma teraz kontrolę nad Detroit, pokonując Cyborga, tak jak zrobił to z jego przyjaciółmi z Ligi Sprawiedliwości na Ziemi -44. Tam Victor był ostatnią osobą, ale i tak został zabity, a potem, gdy jego własna rzeczywistość miała zapaść się w nicość, Murder Machine zgodził się odpowiedzieć na wezwanie Barbatosa i Batmana, który się śmieje, stając się jednym z Mrocznych Rycerzy.

Murder Machine mówi Cyborgowi, że jego największym głupstwem było zachowanie części jego człowieczeństwa w nienaruszonym stanie: gdyby tego nie zrobił, byłby najsilniejszym z członków Ligi, a nie najsłabszym. Ponownie otwiera połączenie z Silasem, dzięki czemu słyszy, jak jego syn krzyczy, podczas gdy Mroczni Rycerze rozrywają jego metalowe kończyny. Przed ponownym zamknięciem rozmowy, Murder Machine informuje Silasa, że ​​jeden z jego współpracowników przyjdzie po niego, aby on i jego syn mogli nadal pomagać.

Batman, który się śmieje, wyłania się z cienia, stwierdzając, że mają szczęście, Cyborg nie ma pojęcia, jak posługiwać się swoim metalem.

Gdy Strażnica przekształca się, by reprezentować swojego nowego mistrza, Murder Machine, Batman, który się śmieje, mówi, że prawda jest taka, że ​​przybyli na Ziemię-0, ponieważ było wystarczająco ciemno, by ich począć. Ponieważ w głębi duszy potrzebował ich, aby chronić się przed wielkim dźwięczeniem, które odbija się echem w kosmosie. I przyszli z odpowiedzią.

W "Heavy Metal" pojawiają się:[]

Główne postacie:

  • The Murder Machine (Earth -44) (Geneza)

Postacie poboczne:

  • Alfred Protocol
  • Cyborg (Earth 0)
  • Cyborg (Earth -44) (Umiera)
  • Silas Stone (Earth 0)

Złoczyńcy:

  • Bane (Earth -44) (Debiut; umiera)
  • Clayface (Earth -44) (Debiut; umiera)
  • Harley Quinn (Earth -44) (Debiut; umiera)
  • Killer Croc (Earth -44) (Debiut; umiera)
  • Two-Face (Earth -44) (Debiut; umiera)

Pozostali:

  • Alfred Pennyworth (Earth -44) (Umiera)
  • Barbara Gordon (Earth -44)
  • Dark Knights
    • The Batman Who Laughs
    • The Dawnbreaker
    • The Devastator
    • The Drowned
    • The Merciless
    • The Red Death
  • Green Arrow (Earth -44)
  • James Gordon (Earth -44)
  • Justice League (Earth -44) (Wszyscy giną)
    • Aquaman (Earth -44) (Debiut; umiera)
    • Flash (Earth -44) (Debiut; umiera)
    • Green Lantern (Earth -44) (Debiut; umiera)
    • Superman (Earth -44) (Debiut; umiera)
    • Wonder Woman (Earth -44) (Debiut; umiera)
  • Steve Trevor (Earth -44) (Pojedynczy występ)

Lokalizacje:

  • Earth 0
    • Justice League Satellite
    • Detroit
      • S.T.A.R. Labs
  • Dark Multiverse
    • Earth -44
      • Justice League Watchtower
      • Gotham City
        • Batcave

Przedmioty:

  • Batcomputer
  • Promethium
Advertisement