DC Wiki
Advertisement

The Return of Bruce Wayne (Wydanie I) #1 - Pierwszy numer serii Batman: The Return of Bruce Wayne.

Streszczenie[]

Przygotowując się do wyprawy, grupa z plemienia Jelenia odkrywa niemożliwe - fragment nieba. Identyfikując go jako Podniebny Wóz Lśniących, grupa rusza, by odwiedzić Starego Człowieka, tylko po to, by odkryć, że nie żyje, a dziwny mężczyzna w czarnych rajtuzach z żółtym pasem wyłania się z jaskini pośród nietoperzy.

Odkrywając znaki namalowane przez dziwnego człowieka, grupa nazywa go Człowiekiem Nietoperzy. Mężczyzna znajduje naszyjnik w posiadaniu Staruszka, który należał do kobiety z ich rodziny i przysięga, że nie opuści jej rodziny. Chłopak zabiera pas Człowieka Nietoperzy, aby uniemożliwić mu ucieczkę, a także dlatego, że myśli, że Człowiek Nietoperzy jest Świecącym. Nagle grupa zostaje zaatakowana przez Plemię Krwi, a Człowiek Nietoperzy ratuje Chłopca, ale zostaje schwytany, podczas gdy wszyscy inni giną.

Człowiek nietoperzy i podniebny wózek zostają zaciągnięci z powrotem do obozowiska Plemienia Krwi, gdzie Wódz Dzikich przysięga, że rano zje żywcem Człowieka Nietoperzy. Nieznajomy jest przywiązany pośrodku obozowiska, obok zwłok olbrzymiego nietoperza. W stanie majaczenia przypomina sobie fragmenty mantry - przesąd i przestępców, symbole używane przeciwko tchórzom, poddanie się ideałowi; Mroczny i straszny nietoperz do walki z niesprawiedliwością. W tym momencie powraca Chłopak z maską, tarczą i z kijem. Uwalnia Człowieka Nietoperzy i daje mu pas. Człowiek z nietoperzy bierze z pasa lekarstwa i broń i przygotowuje się...

Następnego ranka Chief Savage wychodzi ze swojego namiotu i odkrywa, że Człowiek z nietoperzy zniknął. Nagle pojawia się nieznajomy, walcząc z niesamowitą bronią. Savage myśli, że nieznajomy jest magiem, zwłaszcza gdy jest wystarczająco osłabiony. Gdy uciekają nad wodospadem, Człowiek Nietoperzy znika, pozostawiając chłopaka samego.

Później tego samego dnia następuje zaćmienie słońca, a ludzie z Plemienia Krwi biorą to za omen przeciwko Chief Savage'owi, wyrzucając go, a on ucieka. Nagle w powietrzu błyska światło i cztery istoty pojawiają się przed plemieniem. Ten w kolorze niebieskim mówi, że śledzili Batmana, ale został on przeniesiony w czasie przez Efekt Omega. I chociaż jest pewny zdolności Batmana do przetrwania, muszą go znaleźć – jeśli Batman dotrwa do dnia dzisiejszego dzięki efektowi Omega, wszyscy zginą.

Człowiek z nietoperzy wyłania się z basenu w pobliżu kobiety, która mówi po angielsku. Myśli, że jest diabłem... zwłaszcza, gdy widzi potwora, który za nim wyłania się z basenu.

W "Shadow of Stone" pojawiają się:[]

Główne postacie:

  • Człowiek Nietoperzy

Postacie poboczne:

  • Plemię Jelenia (Debiut jako Ludzie Nietoperza)
    • Boy
    • Giant
    • Joker
    • Man
    • Old Man (Jako zwłoki)
    • Surly

Złoczyńcy:

  • Chief Savage
    • Plemię Krwi
  • Hyper-Adapter

Pozostali:

  • Time Masters
    • Booster Gold
    • Green Lantern
    • Rip Hunter
    • Superman

Lokacje:

  • Prehistoryczne Gotham City
  • Prehistoryczna Bat Jaskinia

Przedmioty:

  • Bat-Signal
  • Batrope
  • Green Lantern Ring
  • Pas Batmana

Pojazdy:

  • Time Sphere
Advertisement