DC Wiki
Advertisement

The Return of Bruce Wayne (Wydanie I) #2 - Drugi numer serii Batman: The Return of Bruce Wayne.

Streszczenie[]

Bruce Wayne ratuje kobietę o imieniu Annie przed mackowatym potworem, a ta następnie opiekuje się rannym Wayne'em. Kiedy mdleje, zauważa, że nosi emblematy Batmana, Supermana i Wonder Woman, które narysował w jaskini w epoce paleolitu. Znajduje się w Gotham Colony, gdzie przyjmuje tożsamość łowcy czarownic Mordecaia i rozwiązuje sprawę morderstwa, ale ściera się z polującym na czarownice bratem Malleusem.

Tymczasem w Znikającym Punkcie, pod koniec czasu, Booster Gold, Rip Hunter, Green Lantern i Superman konsultują się z „archiwistą”, który wyjaśnia, że czas jest jak splątane krosno, nieustannie się rozgałęziając i przecinając.

Na kilka minut przed zniszczeniem osi czasu archiwista ujawnia się jako starsza wersja samego Batmana, który kradnie Sferę Czasu Rip Huntera i pozostawia bohaterów, by doświadczyli śmierci wszechświata, podczas gdy Superman błaga go, by przestał. Superman mówi mu, że kiedy Darkseid odesłał Batmana w przeszłość, wymazał wspomnienia Bruce'a, ale zmienił go w nieokreśloną „broń zagłady”, wiedząc, że potężne instynkty przetrwania Batmana zaprowadzą go z powrotem do XXI wieku, w którym to momencie „pułapka Darkseida” zostanie uruchomiona.

W międzyczasie w wiosce Gotham Annie zabiera Bruce'a do jaskiń, w których go znalazła i wkrótce ponownie spotykają się z potworem. Bruce zostaje i walczy z potworem, a Annie wraca do wioski, szukając pomocy. Jednak zostaje schwytana przez Malleusa, który oskarża ją o czary, a jej karą jest śmierć przez powieszenie. Przed śmiercią Annie mówi mu, że zapłaci za swoje czyny, ponieważ zna jego prawdziwe imię: Nathaniel Wayne. Przeklina go i wszystkich jego potomków po wsze czasy, a następnie zostaje powieszona.

Po brutalnym pojedynku z potworem Bruce wynurza się z dużego zbiornika wodnego, głośno wykrzykując imię Annie. Wpada na brzeg plaży, tuż pod butem Czarnobrodego, pirata.

W "Shadow of Stone" pojawiają się:[]

Główne postacie:

  • Mordecai

Postacie poboczne:

  • Time Masters
    • Superman
    • Rip Hunter
    • Booster Gold
    • Green Lantern (Hal Jordan)
    • Skeets
  • "Archiwista"
  • Goodwife Tyler
  • Martin Van Derm
  • Annie

Złoczyńcy:

  • "Brat Malleus"
  • Smok

Pozostali:

  • Czarnobrody

Lokacje:

  • Gotham Colony
    • Dragon's Cave
  • Vanishing Point

Przedmioty:

  • Green Lantern Ring

Pojazdy:

  • Time Sphere
Advertisement