DC Wiki
Advertisement

The Return of Bruce Wayne (Wydanie I) #4 - Czwarty numer serii Batman: The Return of Bruce Wayne.

Streszczenie[]

Grupa wynajętych rewolwerowców atakuje szukającą czegoś rodzinę. W końcu córka zostaje porwana, zabierają jej małe pudełeczko z nadrukowanym symbolem nietoperza, a matce pozostawiają ciało zmarłego syna, podczas gdy dziwny czarny strażnik przygląda się w milczeniu.

Kiedy Jonah Hex przyjeżdża do Gotham City, zostaje zabrany do człowieka, który go wynajął; Monsieur Savage, obecnie słaby z powodu raka w jelitach. Savage chce, aby Hex wyeliminował „ducha”, który atakował jego ludzi i jest gotów zapłacić złotem, aby tak się stało. Savage tymczasem nadzoruje próby torturowania córki, której rodzinie powierzono skrzynkę, którą mają przechować, dopóki jej właściciel nie przyjdzie po nią.

Indiański szaman, Midnight Horse, wspomina, że ​​Hex nie jest już potrzebny; kobieta powie, czego zapragną, i mruczy ponuro, że nigdy nie zamierzał krzyżować się z Miagani, o których mówi się, że są w stanie zamordować niebo. Tymczasem czarny strażnik pokonuje bandytów jednego po drugim, podczas gdy Savage i mężczyzna, który nazywa siebie Thomas Wayne, próbują zmusić córkę do otwarcia pudełka. Kiedy zdają sobie sprawę, że ich sekretna kryjówka została odkryta, Savage i Wayne uciekają z dziewczyną, która trzyma pudełko, podczas gdy mroczny strażnik podąża za nimi. Podczas ucieczki wóz jedzie w kierunku niedawno wybudowanego mostu, na którym Alan Wayne ma zamiar popełnić samobójstwo z powodu obecnego przygnębienia związanego z życiem. Wóz zatrzymuje się i wszyscy z niego spadają. Mroczny strażnik podchodzi do dziewczyny, a ona rozpoznaje w nim mężczyznę z legend opowiadanych przez jej przodków i zwraca mu pudełko, otwierając je gwiżdżąc specjalną melodię. Mroczny strażnik daje jej naszyjnik, który zabrał jej prababci i wpatruje się w otwarte pudełko. Jednak Jonah Hex podążał za nimi przez całą drogę do mostu i przygotowuje się do starcia z mrocznym strażnikiem. Hex jest szybszy i strzela do jeźdźca, powodując, że wpada do rzeki poniżej i Hex dostaje nagrodę obiecaną mu przez Savage'a.

Po tych wydarzeniach Alan Wayne poślubia dziewczynę i razem odbudowują Rezydencję Wayne'ów. Po tym, jak żona Wayne'a umiera przy porodzie, Wayne wychowuje dziecko zgodnie z pragnieniami żony, by uhonorować człowieka-nietoperza, który ich uratował.

Bruce Wayne dotarł do Gotham City w latach 30., ale nadal krwawi po strzale. Potykając się na ulicach, w końcu upada po potrąceniu przez ciężarówkę na środku drogi.

W "Dark Night, Dark Rider" pojawiają się:[]

Główne postacie:

  • Duch w Czerni

Postacie poboczne:

  • Catherine Van Derm
  • Alan Wayne
  • Miagani (Wspomniano)

Złoczyńcy:

  • Jonah Hex
  • Monsieur Savage
  • Lucky
  • Chuck
  • Dr. Thomas Wayne
  • Midnight Horse (Umiera)
  • Jerome Van Derm (Wspomniany)

Lokacje:

  • Gotham City

Przedmioty:

  • Batarang
  • Gotham Gazette

Advertisement