DC Wiki
Advertisement

The Return of Bruce Wayne (Wydanie I) #6 - Szósty numer serii Batman: The Return of Bruce Wayne.

Streszczenie[]

Bruce Wayne w końcu dociera do Znikającego Punktu, gdzie archiwiści informują go o jego podróży w czasie. Oddzielają go od bytu znanego jako Hyper-Adapter i poddają go kwarantannie, jednocześnie dając mu absolutną wiedzę na krótką chwilę przed absolutną zagładą. Archiwiści wiedzą, że muszą odesłać Bruce'a z powrotem do XXI wieku, bez żadnej pamięci o jego życiu; i w tym celu wykorzystują Sferę Czasu, w której Superman i Władcy Czasu przybyli do Punktu.

Jednak zostają tam uwięzieni po tym, jak Bruce odebrał im Sferę Czasu. Gdy zaczyna się nieuchronna destrukcja czasu, otacza ich sfera, która nie pozwoli im uciec. Kiedy wszyscy tracą nadzieję, sfera zamienia się w Sferę Czasu, znacznie potężniejszą niż ta, którą stracili. Ta Sfera Czasu była ostatnim planem Bruce'a, aby Władcy Czasu wrócili do domu przed końcem czasu.

Batman w końcu przybywa do Strażnicy Ligi Sprawiedliwości, ale nie jest już człowiekiem. Zamiast tego cybernetyczny Batman jest hybrydą Bruce'a Wayne'a i architektów nasyconych promieniowaniem Omega z Hyper-Adaptera. W rezultacie sztuczna inteligencja architekta pozwala Wayne'owi dostosować swoją broń i strój do każdego członka Ligi Sprawiedliwości, który próbuje go powstrzymać. Gdy większość członków Ligi jest ubezwłasnowolniona, Red Robin zamyka się z Waynem i próbuje z nim pomówić. Wayne podświadomie zaczyna przypominać sobie każdy aspekt swojego życia, w tym Drake'a, uznając go za Robina. Drake informuje go o wydarzeniach, które miały miejsce podczas jego nieobecności.

Wonder Woman konfrontuje się z nim i chociaż nie krzywdzi jej, mówi jej, żeby została z tyłu, ponieważ nie pozwoli nikomu stanąć na drodze jego misji. Bruce prosi ją, aby użyła Lasso Prawdy, aby ujawnił wszystko, co się dzieje, i aby mógł odzyskać wspomnienia. Wyjaśnia, że wiedział o planie Darkseida, aby użyć Promieniowania Omega, aby wysłać go powoli do przodu w czasie, i że jego rozwiązaniem było po prostu zapomnieć o jego istnieniu, aby Hyper-Adapter nie mógł go ścigać i oszukał go, by przyszedł do tego czasu. Jednak teraz, kiedy pamięta, kim jest, prosi ją o pomoc, ale Diana zdaje sobie sprawę, że w jego planie jest coś więcej.

Kiedy mówi to wszystkim, głos zaczyna żądać od Wayne'a zaprzestania, ponieważ jest „niepokojącym ojcem”. Głos to Sanction, ojciec jest Darkseidem, znalezionym w zaświatach bogów, obserwującym końcowe etapy jego planu, gdy głos powtarza mu, że coś jest nie tak. Jednak Hyper-Adapter atakuje Wayne'a i wyprzedza symbionta archiwisty, łatwo przytłaczając Dianę.

Kiedy Władcy Czasu przybywają do Strażnicy, archiwista ostrzega ich, aby trzymali się z daleka, ponieważ oddzielając jego i Bruce'a doprowadzą do śmierci. Hal, Superman i Diana próbują wyrwać symbionta, ale im się to nie udaje, a Bruce mówi im, że musi to zrobić sam. Zamykają istotę w sferze czasu, gdzie Batman spodziewał się, że istota zostanie zamknięta i obróci ją przeciwko sobie. Plan się udaje, a Hyper-Adapter zostaje cofnięty w czasie i przekształcony w gigantycznego nietoperza, zamiast broni zagłady. Po walce Bruce zaczyna umierać i stwierdza, że Darkseid próbował wcielić się w doktora Hurta.

Superman twierdzi, że niebezpieczne ilości promieniowania Omega wewnątrz Wayne'a odejdą tylko wtedy, gdy umrze, ale Tim błaga ich, aby nie pozwolili mu umrzeć. Diana stwierdza, że to wynik tego, że pokonał Darkseida i zabiera go do Hali Sprawiedliwości. Podczas tego widzimy wizję zakrwawionego i pobitego Bruce'a siedzącego na krześle w Wayne Manor, komentującego, że jeśli zadzwoni, Alfred przyjdzie i go załata. Darkseid apeluje do Wayne'a po raz ostatni, aby objął ostateczność Anti-Life, do czego Bruce dzwoni - tworząc metaforyczny pogłos notatki, która pokonała Darkseida podczas ostatecznego kryzysu.

Superman i Diana próbują go wyleczyć, gdy pogrąża się w śmierci klinicznej. Diana stwierdza, że chociaż promieniowanie ustępuje, mają tylko niewielką ilość czasu, aby go ożywić. Tim prosi ich, aby powiedzieli mu, że Gotham ma kłopoty, więc ma siłę, by się przedrzeć, a także prosi ich, aby dali mu kaptur, kiedy wróci. Odnoszą sukces i zostaje oczyszczony z promieniowania, komentując, że pierwszą prawdą o Batmanie było: nigdy nie był sam. Wkrótce ponownie zakłada pelerynę i kaptur, komentując, że choroba Gotham rozprzestrzeniła się poza jej granice. I to po raz kolejny Batman jest potrzebny.

W "The All-Over" pojawiają się:[]

Główne postacie:

  • Omega Batman

Postacie poboczne:

  • Archiwiści
  • Time Masters
    • Rip Hunter
    • Superman
    • Green Lantern
    • Booster Gold
    • Red Robin
  • Justice League of America
    • Congorilla
    • Cyborg
    • Jade
    • Jesse Quick
    • Starfire
    • Starman
    • Wonder Woman

Złoczyńcy:

  • Hyper-Adapter

Pozostali:

  • Bane (Wspomniany)
  • Batman (Dick Grayson) (Wspomniany)
  • Joe Chill (Wspomniany)
  • Darkseid (Podczas wizji)
  • Doctor Hurt (Wspomnienia)
  • Jack Valor (Wspomnienia)
  • Joker (Wspomniany)
  • Killer Croc (Wspomniany)
  • Metron (Podczas wizji)
  • Miagani (Wspomnienia)
  • Robin (Wspomniany)
  • Ten-Eyed Tribe
  • The Van Derms (Wspomnienia)
  • Martha Wayne (Wspomniany)
  • Thomas Wayne (Wspomniany)

Lokacje:

  • Justice League Satellite
  • Hall of Justice
  • Vanishing Point
  • Gotham City (Podczas wizji)
    • Wayne Manor

Przedmioty:

  • Batsuit
  • Green Lantern Ring
  • Lasso of Truth

Pojazdy:

  • Time Sphere
Advertisement