DC Wiki
Advertisement

Batman: Zimne Dni (Cold Days) to zbiór opowieści Toma Kinga o Batmanie (Wydanie III), ukazujący problemy bezpośrednio po nieudanym ślubie.

Streszczenie[]

Batman, po opuszczeniu przez Catwoman, stał się jeszcze bardziej przygnębiony niż zwykle. W tym przygnębionym stanie zaciekle ścigał pana Freeze'a, który został oskarżony o zamordowanie trzech kobiet. Batman bił go bezlitośnie, dopóki nie przyznał się do zbrodni.

Kiedy sprawa Freeze'a trafiła do sądu, przypadkowo Bruce Wayne otrzymał polecenie stawienia się jako członek ławy przysięgłych. Podczas sprawy Bruce zdał sobie sprawę, że popełnił błąd - Fries był w rzeczywistości niewinny - i musiał przekonać resztę ławy przysięgłych, że zeznania Batmana nie są wiarygodne. Charyzmatycznie sprzeciwiając się samemu sobie, Bruce z powodzeniem przekonał ławę przysięgłych do uniewinnienia pana Freeze'a.

Potem, potrzebując nowego startu, Batman zdecydował się wymienić kostium Batmana, który zwykle nosił, wyposażając jeden ze swoich starszych modeli. Przyznał, że nie chce już nosić tego, w którym zostawiła go Kobieta-Kot.

Zeszyty[]

  • Batman (Volume 3) #51 (Cold Days Part 1)
  • Batman (Volume 3) #54 (The Better Man)
  • Batman (Volume 3) #55 (Beasts of Burden Part 1)
  • Batman (Volume 3) #57 (Beasts of Burden Conclusion)
Advertisement