DC Wiki
Advertisement

Batman vs. Deathstroke- Historia napisana przez Christophera Priesta. Szósty tom czwartego wydania serii Deathstroke. Akcja ma miejsce w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Kiedy Batman odkrył pliki zawierające wyniki ojca stwierdzające, że Deathstroke był prawdziwym ojcem Damiana Wayne'a, skonfrontował się ze Slade'em, pytając, co o tym wie. Slade powiedział Batmanowi, że był świadomy testu na ojcostwo i że był on fałszywy, ponieważ wcześniej przetestował się, gdy tylko dowiedział się, że Robin był synem Talii z powodu ich wcześniejszego związku. Batman postanowił dalej zbadać sytuację, mówiąc Slade'owi, że dopóki nie zostanie rozwiązana, Deathstroke nie będzie działał jako najemnik. To spowodowało, że Batman interweniował przy wielu kontraktach Slade'a, doprowadzając ich do dalszego konfliktu.

Damian w końcu znalazł wideo pozostawione przez Red Robina, w którym wyznał, że wiedział o teście na ojcostwo od lat i trzymał to w tajemnicy. To spowodowało, że Damian sam odszukał Deathstroke.

Po intensywnej bitwie między Deathstroke i Batmanem w Batcave, Deathstroke dowiedział się, że to Talia sfałszowała test na ojcostwo, próbując otworzyć oczy Slade'a na to, co ta dwójka może osiągnąć razem.

Zeszyty[]

  • Deathstroke (Volume 4) #30
  • Deathstroke (Volume 4) #31
  • Deathstroke (Volume 4) #32
  • Deathstroke (Volume 4) #33
  • Deathstroke (Volume 4) #34
  • Deathstroke (Volume 4) #35
Advertisement