DC Wiki
Advertisement

Big Barda była żołnierzem z Apokolips, Doyenne Female Furies i lojalnym sługą Darkseida, dopóki nie spotkała Mister Miracle.

Historia[]

Geneza[]

Po zakochaniu się w Mister Miracle, odeszła od Darkseida i stała się bohaterką, rozpoczynając ze Scotem życie na Ziemi.

Darkseid War[]

Scot wrócił do Apokolips, aby odkryć, czym jest Darkseid, infiltrując jego salę tronową, aby uzyskać dostęp do swoich tajnych akt. Odkrył informacje o swoim celu, gdy odkrył go Darkseid. W późniejszej walce Mister Miracle został ranny, ale mógł uciec przez rurę wysięgnika.

Lądując na Ziemi, znalazł Lashinę i Kanto, którzy natychmiast skonfrontowali się z nim w walce i prawie go zabili, dopóki ponownie nie udało mu się oddalić Boom-Tube. Tym razem znalazł się w pobliżu dziwnej kobiety, która zaproponowała mu przyłączenie się do jej wojny z Darkseidem. Próbowała przekonać go, że nadchodząca wojna była konieczna do zabicia Czarnego Boga, że ​​miliard ofiar to cena do zapłacenia, ale Szkot się z nią nie zgadzał, więc Amazonka próbowała go zabić, zanim Szkot po raz kolejny ucieknie. Rura wysięgnika.

Wylądował na Skale Wieczności, w końcu trafiając na Ligę Sprawiedliwości, aby wyjaśnić im sytuację i poprosić ich o pomoc, zauważając, że Batman jest na Krześle Mobiusa Metrona. Udało mu się uzyskać pomoc Ligi w powstrzymaniu Darkseida, ale przed odejściem unieruchomił Metrona z powodu jego zdrady.

Na polu bitwy Scot walczył z Kanto, aż Darkseid w końcu zginął z ręki Anty-Monitora. Potwierdzając upadek despoty, poszedł wyjaśnić prawdę stojącą za Black Racerem jego obecnemu gospodarzowi, wyjaśniając, że ucieczka przed śmiercią jest poza jego zasięgiem.

Po śmierci Mrocznego Boga, Kanto zaangażował Scota w bitwę, a Scot prawie został ponownie zabity, zanim Barda boom dotarł do jego lokalizacji i uratował go. Barda następnie zaopiekowała się Kalibakiem, podczas gdy ona to zrobiła, ten Szkot wyraził swoje zastrzeżenia co do bycia z nią, gdy zastanawiał się, co pomyśleliby Furie i Babcia Dobroć, gdyby byli widziani razem, ale zanim zdążył skończyć, Barda przerwał mu, mówiąc: namiętny pocałunek i powiedział mu, aby pozwolił im spróbować zrobić coś, aby dostać się między nimi. Barda zaoferował Lashinie, by przeszłość odeszła w przeszłość, ale Lashina odmówił jej i poprzysiągł kontynuować ściganie jej i Szkota.

Gdy opadnie kurz, on i Liga będą rozmawiać o swoim następnym planie działania. Ostatecznie zdecydowano, że będą potrzebować pomocy Syndykatu Zbrodni w pokonaniu Mobiusa, ponieważ jako jedyni mieli doświadczenie w walce z nim. W tym celu musieli włamać się do Belle Reve.

Podczas gdy jego żona odwracała uwagę, Scot był w stanie skonfrontować się z Ultramanem. Kiedy Scot zapytał, jaki był cel Mobiusa Ultraman, ze łzami w oczach powiedział: „zabić każdego z nas do końca”. Barda następnie wyłamał drzwi i powiedział mu, że widział zieloną eksplozję w korytarzu. Kiedy przybyli, zobaczyli, że Power Ring przejął całkowitą kontrolę nad Jessicą Cruz i włamał się do Cyborga, Superwoman następnie użyła termowizyjnej wizji, by wystrzelić Scotta i Bardę do korytarza, w którym to momencie Owlman wywalił dziurę w ścianie więzienia i ogłosił, że Syndykat Zbrodni i Liga Sprawiedliwości muszą współpracować, jeśli chcą pokonać Mobiusa.

Scot pomógł Justice League w walce ze wskrzeszonym Darkseidem i Graalem. Po wojnie Barda ujawniła, że ​​aby pozostać siłami Apokolips po śmierci Darkseida i późniejszym przejęciu Promieni Omega przez Lexa Luthora, zawarła umowę z Kobiecymi Furiami w zamian za ich pomoc, ale musiała ponownie dołączyć do ich szeregów jako ich przywódca ponownie, a przed odejściem z nimi przez Boom Tube, powiedział Scotowi, że go kocha i ma nadzieję, że pewnego dnia znów będą razem, pozostawiając go ze złamanym sercem.

Advertisement