DC Wiki
Advertisement

Brakowało mi ich.. Nie mogłem tego dłużej znieść. Nie chciałem być Bruce'm Wayne'm. Nie chciałem być Zieloną Latarnią. Stałem przed latarnią... jednak czuję się zanurzony w mroku. Jakbym nigdy nie opuścił jaskini pod domem moich rodziców, z ciemnością i nietoperzami. Więc stałem się...

Batmanem The Dawnbreakerem

Historia[]

Początek

Dzieciństwo i przeszłość Bruce'a Wayne'a była taka sama co w oryginale, jednak fragment, w którym doszło do zamachu na jego rodziców w Crime Alley została przekształcona w odpowiedź na pytanie: Co by się stało, gdyby Bruce Wayne nie czuł strachu i pobiegłby za zabójcą? Po zabiciu Thomasa i Marthy, Młody Bruce widząc jak jego rodzice umierali, wpadł w wściekłość i rozpacz a później ruszył w pościg za zamachowcem. Podczas poszukiwania tuż za nim przeleciał pierścień Korpusu Zielonej Latarni, który go zatrzymał i przemówił: Bruce Wayne. Masz moc do pokonania wielkiego strachu. Witaj w Korpusie Zielonych Latarni.

Pierścień wybrał chłopca na członka Korpusu Zielonej Latarni, jednak Bruce się nad tym nie zastanawiał, więc szybko wziął i nałożył pierścień i kontynuował pościg. Gdy znalazł mordercę liczącego skradzioną gotówkę, nakazał pierścieniowi, aby go zabił, ale pierścień odpowiada: Błąd! Pierwsze Prawo Korpusu Zielonej Latarni: Śmiercionośna Broń Niedozwolona! Wściekły Bruce mówi, że to go w ogóle nie obchodzi i rozkazuje mu zabić morderce, co zwiększa mu się siła woli do poziomu tak maksymalnego, że pierścień aktywował promień, który zdezintegrował zabójce. Młody Bruce wrócił do miejsca, z którego rozpoczął pogoń za mordercą i nakazał pierścieniowi, aby przywrócił jego rodziców do życia, a gdy to się stało niestety byli w formie zombie. Bruce uważa, że ma najpotężniejszą broń w całym uniwersum i dobrowolnie by go oddał, gdyby odzyskał swoich rodziców, gdyby nie czuł się bezradny. Przez wiele lat Bruce jako Zielona Latarnia zwalczał przestępczość z Gotham, zabijając każdego napotkanego superzłoczyńce w owym mieście. Komisarz Gordon uważa, że tego nie można nazwać sprawiedliwością, więc postanowił się z nim skonfrontować w formie rozmowy. Pytał się go Co robił w zeszłą środę wieczorem? Bruce wiedział, że dopytał go o Pingwina i pokazuje retrospekcje, gdzie zaatakował jego bazę. Najpierw Inicjował Zaćmienie, gdzie wszystko powiało mrokiem i widać było tylko jego świecące zielone oczy, logo korpusu i pierścienia a w tle słychać było tylko krzyki. Następnie wziął Pingwina w kosmos i zostawia go, gdzie uderzył go deszcz meteorytów. Po rozmowie Bruce strzelił w Gordona promienie i go zmienił w popiół, a później podczas zielonego rozbłysku na niebie, pojawił się cały korpus Zielonej Latarni, który chcę go powstrzymać, jednak Bruce po raz drugi inicjuje zaćmienie i wszystkich uśmierca. Niedługo potem znajdował się przy ogromnej latarni gdzie pierścienie są ładowane. Łącząc ją z gronem nietoperzy jego strój przeszedł ewolucje. Jego kostium Korpusu połączył się z kostiumem nietoperza a w tym samym czasie Ziemia ulega całkowitemu zniszczeniu. Później przybywa do niego Batman Who Laughs, który tłumaczy mu, że prowadzi rekrutację. Wskazując na Batmana The Red Death i Batmana The Merciless, mówi mu, że mają z The Dawnbreakerem wiele wspólnego, że szukają zemsty i stracili tych, których kochali. Zaproponował mu wstąpienie w jego szeregi, chcąc pokazać mu świat, w którym jest wiele światła a on jako rycerz ciemności może go usunąć. Batman The Dawnbreaker po przyjęciu propozycji prawej ręki Barbatosa ruszył na Ziemie 0 i zaatakował Coast City i inicjuje zaćmienie, aby pogrążyć miasto w ciemności. Na miejsce katastrofy przybywa Hal Jordan, który rozpoznaje Bruce'a po charakterystycznych częściach kostiumu nietoperza. Nie dał rady go pokonać, gdyż kazał pierścieniowi wydostać się z zaćmienia, ale ten mu tłumaczy, że energia, którą emituje The Dawnbreaker jest nieznana i zniekształcona. Na odsiecz Doktor Fate użył swojej mocy, by przyteleportować Hala gdzie indziej.

Moce i Umiejętności[]

Wyposażenie[]

  • Pierścień Korpusu Zielonej Latarni
  • Tworzywa Mrocznej Konstrukcji
  • Energia Tworzyw Konstrukcji
  • Pole Siłowe
  • Nadludzka Siła
  • Energia Negacji
  • Energia Osłony
  • Lot
  • Infekcja: Ciemność, którą Batman The Dawnbreaker kontroluje dzięki pierścieniowi, który ma potencjał do zniszczenia Korpusu Zielonej Latarni

Przysięga[]

"Ciemnością czerni duszę światło! Żaden najjaśniejszy dzień nie umknie mi z oczu! Zmieniam świt w zmierzch! Strzeż się mojej mocy... Potęgi Dawnbreakera! "

[]

Advertisement