DC Wiki
Advertisement

Red Death (Czerwona Śmierć) - Batman z Ziemi -52, jeden z Mrocznych Rycerzy Barbatosa.

Biografia[]

AHR0cDovL3d3dy5uZXdzYXJhbWEuY29tL2ltYWdlcy9pLzAwMC8yMDgvNDU1L2kwMi9CTVJELTEtNC5qcGc=

Bruce Wayne załamał się po śmierci członków Bat Family. Bruce pragnąć odzyskać swoją rodzinę, ścigał Flasha po Gotham używając broni wrogów Flasha. Kiedy Flash myślał, że Bruce zrozumiał swoje błędy ten go zaatakował. Bruce wykorzystał formułe Victora Freeze'a, aby pokonać Flasha. Barry Allen obudził się przywiązany do Batmobila. Bruce wykorzystał go do przedostania się do Speed Force. Obaj wiedzieli, że skończy się to śmiercią dla obu. Kiedy Scarecrow chciał zabić dwójkę niewinnych obywateli Gotham pojawił się on, The Red Death. Zabił on Scarecrowa rozrywając go na pół jednym ciosem. Następnie zabił resztę swoich wrogów takich jak Riddler, Penguin, Man-Bat. Bruce zauważył, że jego świat się rozpada. Barry, który był z nim połączony chciał przemówić Bruce'owi do rozsądku. Nagle pojawił się głos The Batman Who Laughs zaproponował mu poświecenie innych światów, aby ocalić jego własny. Bruce zgodził się i dołączył do niego.

FLSH-33bcvr- COLOR- CMYK

Kiedy The Red Death przybył do Multiwersum na Ziemi 0 spotkał tam Wally'ego Westa oraz Iris West. Wally oraz Iris zaczęli się nagle starzeć i powoli umierać. Nagle pojawił się Flash z tego świata. Flash widział świetliste nietoperze w czerwonym kolorze, słyszał już ten głos. Flash wiedział, że to głos Bruce'a. Flash zaczął się starzeć tak jak Iris i Wally. Kiedy The Red Death miał zabić Flasha ten nagle zniknął. The Red Death zauważył symbol Doctor'a Fate i powiedział „Biegnij ile chcesz Flash i tak to cię nie uratuje. Zniszczę twoje miasto”.

Moce i zdolności[]

Zdolności[]

  • Super Szybkość – The Red Death używa Speed Force. Ma takie same moce jak Flash. Oprócz mocy Flasha The Red Death może też przyspieszać starzenie się wrogów.

Występy[]

Komiksy[]

  • BATMAN: THE RED DEATH #1
  • THE FLASH #33
  • DARK KNIGHTS RISING: THE WILD HUNT #1

Ciekawostki[]

  • Dark Multiverse Ziemia 52 jest odzwierciedleniem New 52.

Galeria[]

Advertisement