DC Wiki
Advertisement

Mój jad przełamie opór twojego umysłu i wtedy złamię to, co z ciebie zostanie.Copperhead, „Batman: Arkham Origins

Copperhead – ekspertka od ucieczek i zabójczyni, która wcześniej działała jako „egzekutor kontraktowy” w kartelu narkotykowym. Gdy usłyszała, że „Czarna Maska” oferuję potężną nagrodę za zabicie Batmana, wraz z ośmioma innymi przestępcami rozpoczęła polowanie na Mrocznego Rycerza.

Osobowość[]

Copperhead jest bezwzględną zabójczynią, uwielbiającą znęcać się nad swoimi ofiarami. Podczas gdy mogła bez problemu skręcić kark Batmanowi, kobieta postanowiła wykorzystać jad i otruć go, przyglądając się przy tym, jak powoli umiera. Wielokrotnie wykazuje nadmierną pewność siebie, co doprowadziło do jej porażki podczas walki z Mrocznym Rycerzem. Wtedy też, widząc swoje trudne położenie, była gotowa pertraktować w zamian za wolność.

Moce i zdolności[]

Zdolności[]

Copperhead wraz z wizualną kopią siebie (Arkhamwersum)

Halucynacje jadu Copperhead

  • Ekspert w walce wręcz – Copperhead jest wykwalifikowaną wojowniczką walki wręcz, wykonującą egzekucje z gracją.
  • Kondycja fizyczna – Copperhead posiada niezwykle dobrą kondycję fizyczną, która pozwala jej poruszać się w „wężowym” stylu.

Biografia[]

Wczesne życie[]

Zanim pojawiła się w Gotham City, Copperhead była znana w całej Ameryce Południowej jako artystka w ucieczkach, gdyż zdołała zbiec z czternastu różnych więzień. Posiadała też w swojej kartotece dwa zabójstwa pierwszego stopnia i jeden wpis dotyczący kradzieży[1].

Polowanie na Mrocznego Rycerza[]

Copperhead otruwa Batmana (Arkhamwersum) (1)

Copperhead zatruwa Batmana

Copperhead przybyła do Gotham City i została schwytana przez policje, gdzie od razu zdecydowano ją przesłuchać. Kobieta jednak zdołała zbiec, łamiąc kark przesłuchującemu ją policjantowi. Wtedy też otrzymała kopertę od „Czarnej Maski”, który wyznaczył potężną sumę pieniędzy za zabicie Batmana. Copperhead zgodziła się i wraz z ośmioma innymi przestępcami rozpoczęła polowanie na Mrocznego Rycerza, odkrywając niedługo po tym, że pod maską pracodawcy kryje się niejaki Joker[1].

Copperhead namierzyła Batmana w hucie stali, gdzie przez chwilę przyglądała się, jak ten zmusza Romana Sionisa do przyznania się do zarzucanych mu win. W końcu postanowiła zaatakować, zakradając się do bohatera na tyle cicho, iż ten nie był gotowy na to, co go czeka. Podczas krótkiej walki kobieta otruła mściciela, który zaczął powoli umierać. Copperhead przyglądała się wszystkiemu z ukrycia, sadystycznie torturując przy tym swoją ofiarę. W końcu zdecydowała „pomóc” truciźnie działać i zaczęła walczyć, skutecznie zyskując przewagę. Pojedynek przerwało pojawienie się kapsuły z antidotum, którego Batman użył, wygrywając walkę z pełnią sił. Następnie związał zabójczynię, która w zamian za wolność, proponowała cenne dla bohatera informacje. W końcu dopadła ją policja, która ucząc się na swoich wcześniejszych błędach, umieściła ją w szklanej celi, która uniemożliwiała ucieczkę[1].

Występy[]

Gry wideo[]

  1. Batman: Arkham Origins

Ciekawostki[]

  • Głosu Copperhead użyczyła Rosa Salazar.
  • Batman: Arkham Origins” wyraźnie sugeruje, że istnieje więcej Copperhead'ów. Nawet policja uważała przestępcę za mężczyznę, co nawiązuję do innego Copperhead'a.

Galeria[]

Przypisy[]

  1. 1,0 1,1 1,2 Gra wideo „Batman: Arkham Origins” z 2013 roku.

Zobacz też[]

Advertisement