DC Wiki
Advertisement

Mroczni Rycerze to oddział „wojowników ciemności” stworzony przez Batmana, który się śmieje dla Barbatosa. Ci wojownicy są złymi i pokręconymi wersjami Batmana z Dark Multiverse, którzy byli gotowi walczyć o utrzymanie swoich światów przy życiu.

Historia[]

Zabrani z ich Ziem na chwile przed ich zniszczeniem, Batman, który się śmieje, The Drowned, The Dawnbreaker, The Merciless, The Devastator, The Murder Machine oraz The Red Death pojawili się po raz pierwszy, gdy Court Of Owls zaatakował Batmana, Supermana, Wonder Woman i niemowlę Darkseida. Używając ostatniego metalu Trybunał zmienił Batmana w bramę Barbatosa do naszego Multiwersum.

Następnie Mroczni Rycerze systematycznie przejmowali kontrolę nad domami członków Ligi Sprawiedliwości (Amnesty Bay, Central City, Coast City, Detroit, Gotham City, Metropolis i Waszyngton) oraz Strażnicą. Po ingerencji ruchu oporu w Gotham, Batman Who Laughs wezwał Mrocznych Rycerzy do Gotham, tylko po to, by Ruch Oporu został uratowany przez Doktora Fate'a.

Mroczni Rycerze zebrali się ponownie, gdy Superman i Wonder Woman uciekli z wieży Barbatosa w Metropolis. Devastator zaatakował Supermana, ale został szybko zatrzymany przez interwencję Flasha i Doctora Fate'a. Gdy pozostali bohaterowie Ziemi ujawnili teraz swoją lokalizację Mrocznym Rycerzom, zaatakowali Bar Otchłani i zabili Nightmastera.

Po odkryciu, że Steel i Flash wysłali Supermana do Dark Multiverse na misję ratunkową dla Batmana, Murder Machine i Devastator zaatakowali ich i ukradli kosmiczny kamerton Anti-Monitora z Fortecy Samotności. Po walce z Lobo, Devastator przeniósł kamerton do Gotham. Pozostali bohaterowie Ziemi zostali przetransportowani do pseudo-Jaskini Batmana przez Morderczą Maszynę. Każdy członek Ligi został zabrany do odpowiadającego mu Mrocznego Rycerza w swoim rodzinnym mieście, podczas gdy Dr Fate, Mr. Terrific, Kendra Saunders i Deathstroke byli przywiązani do kamertonu wraz z Teen Titans i Suicide Squad.

Batman, który się śmieje, powiedział wszystkim, że ostatecznym celem Mrocznych Rycerzy było uwolnienie horroru wszystkich Ziem -51 z Mrocznego Multiwersu i całkowite zniszczenie Positive Multiverse. Po pokonaniu przez Mrocznych Rycerzy, Liga miała zostać dodana do kamertonu, aż Cyborg częściowo połączył się ze swoim Mother Boxem i uwolnił siebie, Raven i Ligę. Barbatos martwił się, że Cyborg jest dziką kartą, ale Batman, który się śmieje, zapewnił swojego mistrza, że ​​wszystko nadal będzie się planować, ponieważ Liga Sprawiedliwości nieświadomie rozprzestrzeniała jego ciemność w galaktyce.

Następnym razem, gdy widziano Rycerzy, rozdzielili się, by przechwycić bohaterów szukających śladów Nth Metalu. Pomimo oporu wobec nich, grupy zostały schwytane, z wyjątkiem Wonder Woman, którą oszczędził Batman, który się śmieje, aby mogła na próżno walczyć z ciemnością.

Następnie Rycerze zebrali się, gdy polowali na drużynę, którą Cyborg zabrał. Wyśledzili swój statek, Ultima Thule, i ścigali ich. Chociaż nie udało im się zestrzelić Thule, byli w stanie uszkodzić go na tyle, aby drużyna mogła go szturmować. Podczas gdy Drowned, Dawnbreaker i Murder Machine walczyli z bohaterami, reszta cofnęła się, by kontrolować pojazd. Jednak bohaterowie odpierali Rycerzy na tyle długo, by Flash sabotował silnik, co przypadkowo zmieniło osobowość Red Death. Grupa ponownie zjednoczyła się na uszkodzonym lotnisku, gdy konwersja Red Death zaczęła go zabijać. Śmiech następnie ujawnił, że ich celem nie było zestrzelenie Thule: było to naładowanie go ciemną energią i zmuszenie do zderzenia się z Domem Herosów. Rycerze pozostali na krótko przed katastrofą Thule, po czym odeszli.

Ponieważ większość oporu przeciwko Barbatosowi została pojmana, a jego mroczna armia była w ruchu, Rycerze zatroszczyli się o pojmanych bohaterów. Jednak Wonder Woman i Kendra Saunders zdołały obudzić niektórych schwytanych bohaterów, umożliwiając Wonder Woman dotarcie do Kuźni Świata. Kiedy kuźnia ponownie się rozświetliła, Batman, Superman i Wonder Woman zdołali wykorzystać Element X i wzmocnić niektórych innych bohaterów metalem. Dzięki mocy Dziesiątego Metalu Liga zniszczyła Mrocznych Rycerzy, wyciągnęła świat z Mrocznego Multiwersu i pokonała Barbatosa. Jedynym Rycerzem, któremu udało się uniknąć zniszczenia, był Batman, który się śmieje, schwytany przez Lexa Luthora i Legion of Doom.

Kiedy Perpetua i Batman Who Laughs zaczęli przejmować Prime Earth, Laughs zebrał nową drużynę Mrocznych Rycerzy.

Advertisement