DC Wiki
Advertisement

Dark Nights: Metal - event wydawany w 2017–2018, pisany przez Scotta Snydera z grafikami Grega Capullo. Wydarzenie opowiada historię inwazji na Ziemię 0 potwornych odpowiedników Batmana z miejsca zwanego Dark Multiverse, dowodzonego przez demona Barbatosa.

Streszczenie[]

Dark Days[]

Batman bada sprawę tajemniczych metali, na które natknął się do tej pory. Elektrum używane do wskrzeszania Szponów przez Trybunał Sów, Dionisium, które wyleczyło jego oraz Jokera po wydarzeniach z Endgame, Promethium, którego Batman użył w swojej maszynie do odzyskania pamięci. Okazuje się, że metale pochodzą z zupełnie innego multiwersum, w którym czai się tajemnicze zło próbujące dostać się do ich multiwersum. Lady Blackhawk jest przekonana, że Batman jest kluczem dla złego demona Barbatosa do dostania się do naszego świata, dlatego Batman wykrada ostatni fragment Nth metalu, aby go zbadać, gdy tak się stało otworzył wrota do Mrocznego Multiwersum, z którego wyszli Mroczni Rycerze, złe odpowiedniki Bruce'a Wayne'a.

Gotham Resistance[]

Całe Gotham oraz wiele innych miast zostały zaatakowane, zmieniając się w pola bitwy. Garstka bohaterów próbowała walki z mrocznymi Robinami, ale ich siła była przytłaczająca. Green Arrow wraz z Damianem Wayne’em odkryli, że Nth metal jest kluczem do pokonania wroga. Gdy reszta ligi sprawiedliwości walczyła z odpowiednikami Batmana, będąc bliscy śmierci zostali przeniesieni przez Doctora Fate'a do ostatniego bezpiecznego miejsca, przeniesiono tam również Supermana, ale spowodowało to wykrycie przez armię Robinów i musieli się ewakuować.

Zeszyty[]

Prolog[]

Dark Days

Główna Seria[]

One Shoty[]

  • Batman: Lost #1 (Pomiędzy zeszytami 3 i 4)
  • Hawkman: Found #1 (Pomiędzy zeszytami 4 i 5)
  • Dark Knights Rising: The Wild Hunt #1 (Pomiędzy zeszytami 5 i 6)

Dark Knights one-shoty

Crossovery[]

Gotham Resistance (Pomiędzy zeszytami 2 i 3)

  • Teen Titans (Volume 6) #12
  • Nightwing (Volume 4) #29
  • Suicide Squad (Volume 5) #26
  • Green Arrow (Volume 6) #32

Bats Out Of Hell (Pomiędzy zeszytami 3 i 4)

  • The Flash (Volume 5) #33
  • Justice League (Volume 3) #32
  • Hal Jordan i the Green Lantern Corps #32
  • Justice League (Volume 3) #33
Advertisement