DC Wiki
Advertisement

Deathstroke (Wydanie IV) #2 - Drugi numer czwartego wydania serii Deathstroke. Opublikowany jako część wydania zbiorczego Deathstroke: The Professional.

Streszczenie[]

W przeszłości młody Joseph Wilson gra w gry wideo. Adeline następnie mówi mu, że wyjeżdża na kilka dni, aby wytropić jego ojca i żeby powiadomił jego brata. Gdy wychodzi, Joe odpowiada, że ​​Grant powiedział mu, że Slade nigdy nie wróci. Teraz, Joe postanawia urządzić szaloną imprezę. Dwa dni później, gdy Adeline wraca do domu, dostaje wiadomość od przyjaciela, że ​​nigdzie nie ma śladu Slade'a. Po wejściu znajduje swój salon zniszczony, ponieważ Joseph nigdy nie zadał sobie trudu, aby ukryć swoją działalność. Zauważa jednak bardziej palący problem; zdjęcie Josepha z ostrzem na gardle przybitego nożem do ściany. Obok obrazka jest napisana krwią wiadomość: Nazywaj mnie Deathstroke. Natychmiast dzwoni do Slade'a, aby powiedzieć mu, co się dzieje. Chociaż odbiera, twierdzi że nie ma czasu i rozłącza się. Wracając, dzwoni do swojej przyjaciółki, aby znaleźć informacje na temat Deathstroke'a, człowieka, który według niej porwał jej syna. Okazuje się, że Slade odrzucił żonę, ponieważ on, Wintergreen i ich drużyna lecą opuszczonym samolotem w kierunku operacji w Kambodży. Slade narzeka na umiejętności latania Billy'ego, Billy narzeka na latanie skradzionym junkerem, a reszta zespołu niepokoi się ich nieuniknioną katastrofą i radzeniem sobie z broniącymi się podczas wojny Czerwonymi Khmerami. Billy przypomina Isherwoodowi, że dostali tę pracę, aby odciągnąć panią Worth z dala od opresji. Gdy się rozbijają, Isherwood obawia się, że umrą, ale Billy mówi mu o swoim planie, by umrzeć ze starości jak normalna osoba.

W teraźniejszości Wintergreen wchodzi do pubu w Edynburgu z bronią w ręku. Barman Fredric od razu go rozpoznaje, pyta, czy ten banalny moment jest tym, do czego doszło. Minęło osiem lat od Kambodży i od tego czasu nie skontaktował się z nim. Mówi mu, że był niedysponowany. Niezadowolony, proponuje drinka Billy'emu... i jego przyjacielowi. Billy wyjaśnia, dlaczego tam są; po sfingowaniu swojej śmierci, aby odejść na emeryturę, aktor, którego zostawił na swoim miejscu, został zamordowany, a wkrótce potem został schwytany. Problem polega na tym, że tylko pięć osób wiedziało, że żyje, a trzy z nich są w tym barze. Fredric jest obrażony, że on i jego przyjaciel ninja, łatwo rozpoznawalny jako Slade w kostiumie Ikon, podejrzewają go. Proponuje mu opowiedzenie historii o człowieku o imieniu Racskowski, ich starym załogancie.

Wcześniej Slade pojechał do Manchesteru, aby spotkać się z „Raxem”, ale odkrywa, że ​​para wynajęła jego dom, gdy jest na wakacjach. Slade przekonuje ich, aby go wpuścili, ale kiedy próbują go zabić, zabija ich. Wyskakując przez okno, stwierdza, że ​​Rax już nie żyje. W pubie Fredric mówi im, że zostało tylko czterech członków ich załogi, a Isherwood jest jedynym nieobecnym mężczyzną. Billy teoretyzuje, że Rax był torturowany, ale Fredric twierdzi, że żadna tortura nie zmusi najemnika takiego jak on do mówienia. Jednak Isherwood, ich tchórzliwy wynalazca, mógł go wsypać. Billy mówi Fredowi, że on, zwiadowca ich operacji, nadal jest podejrzanym.

Następnie Fredric wraca do operacji w Kambodży i przypomina sobie swój cel; zdobądź Lillian, która została porzucona przez brytyjski wywiad w czasie, gdy celowali w nią gangsterzy pracujący dla lokalnego kartelu narkotykowego, poza granicami kraju. W burdelu Fredric pyta pracownicę burdelu Lillian o amerykańsko brzmiące nazwisko właściciela. Uchyla się od pytania i próbuje znaleźć mu towarzystwo, tylko przez gangsterów. Fredric prosi ich o poddanie się, tak jak Isherwood strzela do zbira najbliższego Fredowi. Gdy wchodzi reszta drużyny, Fred idzie poszukać Lillian, ale sprawy przybierają obrót, gdy zostaje postrzelony... przez małą dziewczynkę o srebrnych włosach. Wintergreen wchodzi za nim, a on uspokaja dziewczynę i rzuca broń. Kiedy ją pociesza, Slade wchodzi i pyta, co zrobił.

W teraźniejszości Fredric konfrontuje Slade'a z prawdziwym celem ich ostatniej wspólnej operacji i innymi sekretami, które zachował. Billy przekierowuje swoje pytanie z powrotem do niego. Zazdrosny o bogactwo i dobrobyt swoich przyjaciół, sprzedał Wintergreen nieznanej grupie. Kiedy czeka, aż Slade lub Wintergreen go zabiją, uświadamia sobie, że Slade dokonał znanego aktu zniknięcia. Billy zakłada, że ​​poszedł zobaczyć się z Isherwoodem. Jego teoria okazała się trafna, ponieważ walczy w Windsorze z Isherwoodem aka dr Ikonem. Ponieważ używa lepszej wersji kombinezonu Ikon, łatwo zyskuje przewagę. Mówi Slade'owi, że żałuje stworzenia swojego Ikon Suit, ale Slade odpowiada, że ​​to zrobił i teraz musi przyznać się do swojej decyzji. Gdy obaj utknęli w martwym punkcie, Slade karci Ikon za bycie małym bohaterem i domaga się odpowiedzi. Isherwood myśli, że Slade wierzy, że jest zdrajcą, ale ujawnia, że ​​od początku wiedział, że to Fredric, i chce wiedzieć, kto do niego podszedł. Isherwood twierdzi, że powiedział im to, co mówi mu: że porzucił życie jako przyjaciel Slade'a i teraz podąża za Chrystusem. Mówi mu o Raxie, ale odpowiada, że ​​nie jest Raxem i że nie wie, kto porwał Wintergreena. Uważa jednak, że Slade już wie, kto jest za to odpowiedzialny, bo tak właśnie działa. Gdy ostrzega Slade'a, aby opuścił miasto, odbiera telefon od Billy'ego.

Okazuje się, że Slade nigdy nie był w pubie i wynajął zastępcę, by oszukać nieżyjącego już Fredrica. Kiedy płaci za zastępstwo, Billy mówi Slade'owi, że Hosun, nowy Isherwood Slade'a, przesłał mu wiadomość o dostępie do poczty Dark Web Slade'a. Po udzieleniu Hosunowi dostępu, Billy informuje, że większość jego poczty to stare wiadomości, z wyjątkiem jednej: umowy z jego córką Ravager.

W "The Professional, Part 2: Band of Brothers" pojawiają się:[]

Głowne postacie:

Postacie poboczne:

  • Wintergreen
  • David Isherwood / Dr. Ikon

Złoczyńcy:

  • Fredric (Wspomnienia i wątek główny) (Umiera)
  • Miao (Wspomnienia)

Pozostali:

  • Adeline Kane
  • Hosun
  • Joseph Wilson
  • "Rax" Racskowski
  • Rose Wilson / Ravager (Wspomnienia i wątek główny)
  • Delores (Przez telefon)
  • Batman (Wspomniany)
  • Grant Wilson (Wspomniany)
  • Lillian Worth

Lokacje:

  • Kambodża(Wspomnienia)
  • Kanada
    • Ontario
      • Windsor
  • Anglia (Wspomnienia)
    • Manchester (Wspomnienia)
  • Szkocja
    • Edinburg
  • Stany Zjednoczone (Wspomnienia)
Advertisement