DC Wiki
Advertisement

Życie w samotności (A Lonely Place of Living) -Historia napisana przez Jamesa Tyniona IV, na łamach serii Detective Comics. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Tim jest uwięziony przez tajemniczego Mister Oza w celi, jednak udaje mu się obejść zabezpieczenia i się uwolnić. Nadaje sygnał do Batmana i dostaje odpowiedź, że Batman znajduję się razem z nim w więzieniu. Po odnalezieniu Batmana okazuje się, że to dorosła wersja Tima z przyszłości. Tim z przyszłości jest bezwzględny i używa broni palnej. Kiedy zginął Batman, Tim zastąpił go, ponieważ nie było lepszych kandydatów, chociaż on sam nigdy tego nie chciał. Oboje zostają zaatakowani przez Doomsdaya, ale dorosły Tim dzięki sprytowi opracował techniki walki z każdym przeciwnikiem. Razem udają się do czasów młodego Tima, ale dorosły chce zmienić przyszłość, jaka go spotkała i o wszystko obwinia Batwoman, dlatego chce ją zabić. Dorosły Tim udaje się do posiadłości Wayne'ów, gdzie zostaje wykryty przez resztę rodziny Batmana. Tim aktywuje Brother Eye i zleca atak dronów na Kate. Cała drużyna broni Batwoman, ale Tim zna ich wszystkie słabości i udaje mu się obezwładnić nawet Batmana. Linia czasu próbuje zwalczyć anomalię, jaką jest dorosły Tim i próbuje odesłać go w przyszłość. Młody Tim przejmuję kontrolę nad Brother Eye i powstrzymuje plan Tima Batmana, po czym ten zostaje odesłany do swoich czasów.

Zeszyty[]

  • Detective Comics #965 (Chapter 1)
  • Detective Comics #966 (Chapter 2)
  • Detective Comics #967 (Chapter 3)
  • Detective Comics #968 (Conclusion)
  • Detective Comics #963 (Utopia)
  • Detective Comics #964 (Dystopia)
Advertisement