DC Wiki
Advertisement

Na Zewnątrz (On The Outside) - Historia napisana przez Jamesa Tyniona IV, na łamach serii Detective Comics. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Wiele lat temu Fleet Delmar szalał w Markovii, twierdząc, że jest bojownikiem o wolność i jej wybawcą. Podczas próby ucieczki z miejsca ataku Batman rozbił jego samochód. Następnie Batman go pokonał i aby poczuł prawdziwy strach jako zapłatę za swoje zbrodnie, oblał go gazem strachu i wezwał rój nietoperzy, aby go zaatakowały. Następnie nietoperze rzekomo wyrwały mu oczy i pozostawiły poważne blizny.

W bieżącym dniu zawarł umowę z handlarzem bronią Martiną Dementievą i kupił obcy hełm, który dał mu możliwość czytania w myślach, pochłaniania i przekierowywania energii oraz ponownego widzenia. Udał się do Gotham City, aby polować na Batmana. Najpierw porwał fana Batmana, Darina Griffitha, i użył go jako przynęty, by zwabić jednego z sojuszników Batmana, Signala. Następnie wysadził budynek, zabijając Darina i raniąc Duke'a, a następnie włożył dysk flash do swojego garnituru dla Batmana.

Następnie Delmar nadal drwił z Batmana, atakując innego ze swoich sojuszników, Orphan, ale postanowił jej nie skrzywdzić po przeczytaniu jej myśli i dostrzeżeniu jej potencjału jako zabójcy. Próbował ją przekonać, by do niego dołączyła, ale przeszkodził mu Black Lightning. Karma wchłonęła jego oświetlenie, po czym rzuciła w niego bombą dźwiękową i znokautowała go. W międzyczasie Batman próbował zaatakować go od tyłu, ale został szybko zestrzelony przez Karmę za pomocą pochłoniętej przez niego energii elektrycznej. Przed odejściem zostawił Batmanowi wskazówkę co do jego prawdziwej tożsamości i powiedział mu, że wszyscy jego sojusznicy go zmiękczyli.

Karma następnie wsiadł do autobusu szkolnego i po zabiciu kierowcy uprowadził wszystkie dzieci w nim. Następnie udał się do studia informacyjnego, gdzie zabił wszystkich oprócz kotwicy, a następnie zmusił ją do wysłania wiadomości do Batmana, zanim spalił ją żywcem. Batman przybył wkrótce potem i podczas gdy Orphan i Black Lighting uratowali dzieci, Batman walczył z Karmą. Karma przewidział jego ruchy i pokonał go, ale kiedy został powalony, Batmanowi udało się szybko dźgnąć Karmę rakietowym Batarangiem, który wyrzucił Karmę przez okno.

Następnie Delmar udał się do Wayne Tower i trzymał ochroniarza oraz zakładników obiektu wraz z grupą najemników. Batman po raz kolejny zmierzył się z Karmą, podczas gdy drugi walczył z najemnikami, ale już wiedział, że przegra. Zamiast tego, po tym, jak został pokonany, ujawnił, że po prostu sprawiał, że Karma czytała mu w myślach, i używając tego przeciwko Karmie, Batman dał Karmie wszystkie swoje wspomnienia. Spowodowało to sprzężenie zwrotne, które przeciążyło jego mózg i spowodowało utratę całej pamięci.

Zeszyty[]

  • Detective Comics #983 (Part One)
  • Detective Comics #984 (Part Two)
  • Detective Comics #985 (Part Three)
  • Detective Comics #986 (Part Four)
  • Detective Comics #987 (Finale)
  • Detective Comics #982 (The Cursing of Gotham City)
Advertisement