DC Wiki
Advertisement

Dorcas Leigh – członkini ruchu oporu, znana pod pseudonimem Godivy. Wraz ze swoją drużyną i Lois Lane próbowali powstrzymać Amazonki i Atlantydów przed wojną.

Osobowość[]

Dorcas Leigh zachowuje się odważnie jak prawdziwy żołnierz – nie boi się stanąć twarzą w twarz z wrogiem. W zupełności zdawała sobie sprawę, że dołączając do ruchu oporu naraża zarówno swoje życie, jak i pozostałych jej członków. Mimo wszystko chciała przyczynić się do zakończenia wojny i walczyła do samego końca, widząc, jak jej przyjaciele giną.

Moce i zdolności[]

Moce[]

  • Lot – Godiva potrafi latać z niezwykle szybką prędkością.

Zdolności[]

  • Ekspert w walce wręcz – Godiva jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.
  • Kondycja fizyczna – Godiva regularnie angażuje się w intensywne ćwiczenia, dzięki czemu posiada niezwykłą kondycję fizyczną.

Biografia[]

Zaburzone kontinuum[]

Godiva wraz z ruchem oporu spotkali Lois Lane, kiedy ta została uratowana przez tajemniczego sprintera przed Persefoną. Drużyna zgodziła się zapewnić reporterce bezpieczeństwo do momentu, kiedy wojska Atlantydów weszły na teren Amazonek. Obie strony konfliktu nie chciały się poddać, więc pozostali bohaterzy starali się ograniczyć rozlew krwi[1].

Występy[]

Filmy animowane[]

  1. Liga Sprawiedliwych: Zaburzone kontinuum

Ciekawostki[]

  • Żaden aktor nie podłożył głosu Dorcas.

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też[]

Advertisement