DC Wiki
Advertisement

Jam jest chaosu panem, a zwą mnie Etriganem!Etrigan, „Zaburzone kontinuum

Etrigan – członek ruchu oporu. Wraz ze swoją drużyną i Lois Lane próbował powstrzymać Amazonki i Atlantydów przed wojną.

Osobowość[]

Etrigan zachowuje się odważnie jak prawdziwy żołnierz – nie boi się stanąć twarzą w twarz z wrogiem. W zupełności zdawał sobie sprawę, że dołączając do ruchu oporu naraża zarówno swoje życie, jak i pozostałych jej członków. Mimo wszystko chciał przyczynić się do zakończenia wojny i walczył do samego końca, widząc, jak jego przyjaciele giną.

Moce i zdolności[]

Etrigan in fire war (The Flashpoint Paradox) (2)

Potęga Etrigana

Moce[]

  • Zwiększona siła – Etrigan dzięki swojej niezwykłej mutacji posiada znacznie zwiększoną siłę.
  • Zwiększona wytrzymałość – Etrigan dzięki swojej niezwykłej mutacji posiada znacznie zwiększoną wytrzymałość.

Zdolności[]

  • Ekspert w walce wręcz – Etrigan jest niezwykle biegłym wojownikiem walki wręcz, wystarczająco dobrym, aby położyć kilku przeciwników w niewielkim odstępie czasu.

Biografia[]

Zaburzone kontinuum[]

Etrigan meet Lois Lane (The Flashpoint Paradox) (4)

Poznanie Lois Lane

Etrigan wraz z ruchem oporu spotkali Lois Lane, kiedy ta została uratowana przez tajemniczego sprintera przed Persefoną. Drużyna zgodziła się zapewnić reporterce bezpieczeństwo do momentu, kiedy wojska Atlantydów weszły na teren Amazonek. Obie strony konfliktu nie chciały się poddać, więc pozostali bohaterzy starali się ograniczyć rozlew krwi[1].

Występy[]

Filmy animowane[]

  1. Liga Sprawiedliwych: Zaburzone kontinuum

Ciekawostki[]

  • Głos Etriganowi podłożył Dee Bradley Baker.

Galeria[]

Przypisy[]

Zobacz też[]

Advertisement