DC Wiki
Advertisement

Burza Doskonała (The Flash: Perfect Storm)- historia napisana przez Joshue Williamsona. Siódmy tom piątego wydania serii Flash. Akcja rozgrywa się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

W Central City pojawia się Goryl Grodd, który jest śmiertelnie chory i jedynym lekarstwem dla niego jest połączenie się z Mocą Prędkości. Podczas potyczki z Flashem wysysa z niego moc i zatrzymuje czas w całym Central City, jednak jest to za mało, żeby go wyleczyć i z pomocą Meeny oraz Raijina buduje olbrzymi piorunochron. Rodzina Flasha przybywa z pomocą, ale dowiadują się, że Barry pozostał bez mocy. Po ciężkiej walce psychicznej z Groddem, Barry uważa, że bez mocy jest nikim i próbuje odzyskać ją za wszelką cenę. Barry udaje się do Iron Heights i uwalnia Godspeeda, aby pomógł mu odzyskać moc. Grodd jednak tylko na to czekał, w tym momencie uzyskał dostęp do jeszcze większej mocy i zaczął kontrolować przyjaciół Flasha. W pewnym momencie Barry daje Groddowi dostęp do mocy prędkości na ułamek sekundy, dzięki czemu zostaje wyleczony, ale traci dostęp do mocy. Grodd nie chce się z tym pogodzić i ponownie atakuje. Tym razem wszyscy połączonymi siłami walczą z powstałą burzą i udaje im się zażegnać zagrożenie. Po Grodda przybywają strażnicy z Gorilla City.

Po wszystkim Wally postanawia ujawnić się Iris, ale w tym momencie do jego głowy uderzają wszystkie wspomnienia.

Zeszyty[]

  • The Flash (Volume 5) #39 (Perfect Storm, Part One)
  • The Flash (Volume 5) #40 (Perfect Storm, Part Two)
  • The Flash (Volume 5) #41 (Perfect Storm, Part Three)
  • The Flash (Volume 5) #42 (Perfect Storm, Part Four)
  • The Flash (Volume 5) #43 (Perfect Storm, Part Five)
  • The Flash (Volume 5) #44 (Perfect Storm, Finale)
  • The Flash (Volume 5) #45 (After the Storm)
Advertisement