DC Wiki
Advertisement

Ucieczka (The Flash: Running Scared)- historia napisana przez Joshue Williamsona. Czwarty tom piątego wydania serii Flash. Akcja rozgrywa się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Przyjaciele Barry'ego organizują mu urodziny, na które oczywiście się spóźnia, zjawia się także jego przyjaciel Hal Jordan. Podczas gdy wszyscy są zajęci rozmową Barry nie może przestać myśleć o Thawnie i czy jego bliscy są bezpieczni. Nagle dochodzi do ataku przez Multiplexa. Łotr atakuje gości, a Barry i Hal w tajemnicy przebierają się w kostiumy. Tymczasem Wally zabiera Iris bezpiecznie do domu, niestety tam czeka na nich Reverse-Flash. Wally zostaje brutalnie pobity a Iris porwana. Gdy Flash i Green Lantern uporali się, Barry wraca do domu, ale tam zastaje tylko informacje o porwanej Iris. Barry przenosi się do przyszłości gdzie po raz pierwszy spotkał Thawne'a, który był jego fanem w XXV w. Kiedy pierwszy raz trafił do przyszłości zdemaskował Thawne'a, który powodował wypadki, aby udawać bohatera. Po tym wydarzeniu Eobard założył nowy żółty kostium i wyruszył do przeszłości, aby zemścić się na Flashu i zabić jego matkę. Tym razem kiedy Barry przenosi się do przyszłości, wszystko wygląda inaczej, jego dzieci zniszczyły Central City przez brak uwagi ze strony ojca. Kiedy dociera do Muzeum Flasha Reverse-Flash demaskuje go przed Iris pokazując, że Flash to Barry Allen. Thawne wysyła Flasha do Negatywnej Moc Prędkości, ale Barry powraca z niej przepełniony negatywną mocą prędkości i rozpoczyna walkę z Thawnem biegnąc przez czas. Iris znajduje w muzeum broń Blackhole i zabija Reverse-Flasha na miejscu. Barry zabiera Iris do domu.

Zeszyty[]

  • The Flash (Volume 5) #23 (Color of Fear, Part One: "Hello")
  • The Flash (Volume 5) #24 (Color of Fear, Part Two: "Run for Your Life")
  • The Flash (Volume 5) #25 (Running Scared, Part One: "Every Breath You Take")
  • The Flash (Volume 5) #26 (Running Scared, Part Two: "One Way or Another")
  • The Flash (Volume 5) #27 (Running Scared, Conclusion: "I Will Possess Your Heart")
Advertisement