DC Wiki
Advertisement

Wyprawa po Moc (The Flash: Force Quest) - historia napisana przez Joshue Williamsona. Dziesiąty tom piątego wydania serii Flash. Akcja rozgrywa się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Pewnego dnia, próbując zniszczyć jeden z nielegalnych magazynów broni Cauldron, Alexa, która przyjęła imię Fuerza, była świadkiem przybycia Flasha. Flash przybył do Corto Maltese w poszukiwaniu Alexy, którą uważał za przekaźnika mistycznej Mocy Siły. Alexa początkowo zaatakowała Flasha, wierząc, że przybył, aby pomóc policji w walce z osobą, która świat zewnętrzny będzie postrzegana jako terrorysta. Jednak Flash szybko okazał się sojusznikiem. Decydując, że chce porozmawiać z Flashem, Fuerza zabrała amerykańskiego strażnika do jej górskiego schronienia.

Flash ujawnił, że jego prawdziwe nazwisko brzmi Barry Allen, aby zdobyć zaufanie Fuerzy, a następnie powiedział jej, skąd pochodzi jej moc. Flash powiedział Fuerzie, że jej moc pochodzi z Siły Siły, która była powiązana ze starożytną mocą, która istniała od czasu stworzenia Multiwersu. Dawno temu istniały cztery awatary, które strzegły całej przestrzeni i czasu; wszystkie te awatary reprezentowały jedną z czterech sił: Siłę, Szybkość, Mędrca i Spokój. Flash chciał dowiedzieć się wszystkiego, co mógł o innych Siłach i dlatego odwiedził Fuerzę. Fuerza pokazała mu wszystko, co wiedziała o swoich mocach, godzinami rozmawiając z Flashem o Siłach.

Później tego samego dnia, chroniąc zapasy medyczne przed ludźmi Cauldrona, do Flasha i Fuerzy podszedł ranny mężczyzna i jego syn, którzy powiedzieli im, że Cauldron zmusił ich do podania lokalizacji górskiej kryjówki. Dwa awatary Mocy rzuciły się na górę, gdzie Cauldron wziął jako zakładników rodzinę i przyjaciół Fuerzy.

Kiedy para przybyła, Cauldron strzelił do nich dziwnym pistoletem na bańki zasilanym Mocą Mędrca. Bąbelki te przykleiły się do bohaterów i przekształciły się w najgorsze koszmary Fuerzy. Flash powiedział Fuerzie, że Moc Mędrca dociera do jej umysłu i sprawia, że ​​jej największe obawy stają się rzeczywistością. Używając ataku kombinowanego, Flash i Fuerza byli w stanie unicestwić demony. Następnie Fuerza rozbroił Cauldrona i próbował go zabić, ale w ostatniej sekundzie został zatrzymany przez Błysk. To rozwścieczyło Fuerzę, która straciła kontrolę i przekształciła się w formę hulka. Przez krótki czas próbowała zabić Flasha, ale została zatrzymana przez matkę, która przekonała ją, że to, co robi, nie było sprawiedliwością.

Alexa później pożegnała się z Flashem, który powrócił z misją odkrycia tajemnic Sił.

Zeszyty[]

  • The Flash (Volume 5) #58 (Force Quest, Part One)
  • The Flash (Volume 5) #59 (Force Quest, Part Two)
  • The Flash (Volume 5) #60 (Force Quest, Part Three)
  • The Flash (Volume 5) #61 (Force Quest, Part Four)
  • The Flash (Volume 5) #62 (Force Quest, Part Five)
  • The Flash (Volume 5) #63 (Force Quest, Conclusion)
Advertisement