DC Wiki
Advertisement

Zimny Dzień w Piekle (The Flash: Cold Day In Hell)- historia napisana przez Joshue Williamsona. Szósty tom piątego wydania serii Flash. Akcja rozgrywa się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Black Hole Rising[]

Barry dowiaduje się, że Meena żyje, uciekła z Mocy Prędkości. Pojawiła się, aby uratować Flasha przed niszczycielską mocą negatywnej prędkości. Wykonują testy, aby Meena mogła lepiej zrozumieć nową moc, jednak po testach okazuje się, że Barry został przez nią zdradzony, a Meena pracuje dla Czarnej Dziury. Organizacja przenosi ich do swojej kryjówki gdzie Meena pochłania Negatywną Moc Prędkości. Dzięki Wally'emu Flash ucieka od Czarnej Dziury, wolny od wyniszczającej go mocy.

A Cold Day in Hell[]

W Iron Heights popełniono morderstwo, gdzie Barry pracuje jako technik kryminalistyki. Turbine, który dołączył do Łotrów, został uduszony. Badając sprawę, okazuje się, że Trickster stoi za morderstwem i próbuje uciec z więzienia, ale powstrzymuje go właśnie Barry. W więzieniu spotyka Augusta, który chce mu pomóc w śledztwie i daje mu poszlakę. Idąc za tropem, wpada w pułapkę Łotrów, Godspeed zdradził Flasha, aby dołączyć do Łotrów. Snart czeka na Flasha w celi, gdzie mróz spowalnia Barry'ego. Jednak był to podstęp Augusta i wyłącza zabezpieczenia celi, dzięki czemu Flash może pokonać Captaina Colda. August nie wykorzystał zamieszania do ucieczki i pozostaje w celi, mówi, że zostanie tu, dopóki Barry mu nie wybaczy.

Zeszyty[]

  • The Flash (Volume 5) #34 (Black Hole Rising, Part One)
  • The Flash (Volume 5) #35 (Black Hole Rising, Part Two)
  • The Flash (Volume 5) #36 (A Cold Day in Hell - Part One)
  • The Flash (Volume 5) #37 (A Cold Day in Hell - Part Two)
  • The Flash (Volume 5) #38 (A Cold Day in Hell - Finale)
  • The Flash Annual (Volume 5) #1 (Prelude to Flash War)
Advertisement