DC Wiki
Advertisement

Gotham Knights to nadchodząca gra wideo autorstwa WB Games Montreal. Osadzona w świecie po domniemanej śmierci Batmana, gracz może wcielić się w rodzinę Batmana: Nightwinga, Red Hooda, Robina i Batgirl.

Fabuła[]

Akcja gry toczy się w Gotham City po śmierci Bruce'a Wayne'a [1] i komisarza policji Jamesa Gordona, co spowodowało wzrost przestępczości i bezprawia[2] Gracze wcielają się w byłych podopiecznych Batmana – Dick Grayson/Nightwing,[3] Barbara Gordon/Batgirl,[4] Tim Drake/Robin, i Jason Todd/Red Hood – próbują kontynuować jego dziedzictwo, chroniąc Gotham po otrzymaniu wcześniej nagranej wiadomości od Batmana. Podczas gry bohaterowie spotykają kilku superzłoczyńców, w tym Trybunał Sów, Mr. Freeze i Pingwin. Bohaterami drugoplanowymi są były kamerdyner Bruce'a Alfred Pennyworth i kapitan policji Renee Montoya, jedna z niewielu uczciwych gliniarzy pozostałych w mieście.

W "Gotham Knights" pojawiają się:[]

Główne postacie:

  • Dick Grayson / Nightwing (Christopher Sean)
  • Barbara Gordon / Batgirl (America Young)
  • Tim Drake / Robin (Sloane Morgan Siegel)
  • Jason Todd / Red Hood (Stephen Oyoung)

Postacie poboczne:

  • Alfred Pennyworth (Gildart Jackson)
  • Renee Montoya

Złoczyńcy:

  • Trybunał Sów
  • Mr. Freeze
  • Pingwin

Pozostali:

  • Bruce Wayne / Batman (Michael Antonakos)
  • James Gordona

Lokacje:

Rozgrywka[]

Gotham Knights to nadchodząca gra RPG akcji osadzona w otwartym świecie Gotham City. W grze występują cztery grywalne postacie: Nightwing, Batgirl, Robin i Red Hood; każda postać ma swój własny, unikalny styl gry i umiejętności, takie jak możliwość teleportacji Robina przez satelitę Ligi Sprawiedliwości. Chociaż można w nią grać solo, gra zawiera również tryb współpracy dla dwóch graczy, w którym drugi gracz może wchodzić i wychodzić w dowolnym momencie bez wpływu na drugiego. Gracze mogą awansować swoje postacie, ale wrogowie również zostaną awansowani. Mogą również używać Batcykla do zwiedzania miasta.

W ciągu dnia gracze zajmują dzwonnicę, która działa jako baza operacyjna zespołu i pozwala graczom zmieniać postacie i przygotowywać się do następnej misji poprzez zarządzanie postępami, a po opuszczeniu dzwonnicy czas gry przesunie się do wieczora.

Produkcja[]

Pomimo wcześniejszej pracy WB Games Montreal nad Batman: Arkham Origins i faktu, że Gotham Knights zawiera wiele takich samych postaci z serii Batman: Arkham, nowa gra jest oryginalną historią odrębną od tych gier.

Premiera[]

Gotham Knights zostało ujawnione podczas internetowego wydarzenia DC FanDome w sierpniu 2020 r., którego premierę zaplanowano na 2021 r. na Microsoft Windows, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Później ogłoszono, że gra zostanie przełożona do 2022 roku.

  1. "'Gotham Knights' release date, trailer, delay, and gameplay for WB's Batman game"
  2. Serrano, Ryan (March 14, 2021). "Gotham Knights: Trailer, Plot, Release Date & News to Know". Comic Book Resources
  3. Bishop, Rollin (September 2, 2020). "Gotham Knights Reveals Its Voice Cast". ComicBook.com.
  4. Parijat, Shubhankar (September 3, 2020). "Gotham Knights Reveals Its Voice Cast". GamingBolt.
Advertisement