DC Wiki
Advertisement

Zod's Will - Historia napisana przez Roberta Venditti'ego. Siódmy tom serii Hal Jordan and the Green Lantern Corps. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Następnie Jordana widziano w Sciencells z zatwardziałym Tomar-Tu, który przyznał przed Gwardią Honorową, że nie czuje się winny z powodu morderstwa Romata-Ru, i zaniepokoił Jordana swoimi słowami. W następnej chwili autonomiczna zbroja Darkstar szuka ochotnika, wybierając Tomar-Tu. Zanim zdążył zagrać, Jordan został znokautowany przed zgłoszeniem powrotu do Stewarta. Wraz z powrotem ulepszonych Darkstars grupa zaczęła mordować wszystkich przestępców uznanych za zasługujących, jednocześnie zwiększając ich liczbę, co skłoniło Korpus do działania. Po drodze Korpus wpadł w zasadzkę i został teleportowany z powrotem do Mogo, ale Jordan został zabrany do bazy Darkstars, gdzie debatował z Tomar-Tu na temat etyki tego, co się dzieje, tylko po to, by ten ostatni ujawnił, że Darkstars zaczęły używać Kontrolerów jako baterii . Nie mogąc pójść na kompromis, Tomar zwrócił Jordana Mogo, przy czym ten pierwszy ogłosił, że wszechświat znajduje się teraz pod ich jurysdykcją. Wiedząc, że w tym przypadku potrzebują pomocy, Jordan zaczął szukać pomocy. Przyszło to w postaci Hectora Hammonda, ale zanim zdążył go uwolnić, zaatakował go naczelnik Atomic Skull. Pokonując go, Jordan i Hammond wrócili w kosmos. Lądując w sektorze 563, Hammond zaczął sprawdzać determinację Jordana. Pokonując wyzwanie, oboje kontynuowali podróż powrotną.

Gdy Korpus odwrócił uwagę Mrocznych Gwiazd na Mogo, Jordan i Hammond odcięli Kontrolerów, skutecznie niszcząc ich odlewnię i połączenie psychiczne. Wykrywając to, Tomar-Tu był w stanie teleportować się z powrotem, zanim Stewart i Zod wyłączyli ich teleportację. Pokonując Tomara, Jordan przeciążył ich systemy swoją siłą woli, pokonując Darkstars. Gdy Zod szukał jego głowy, Tomar popełnił samobójstwo ze wstydu za to, co zrobił. Po pokonaniu zagrożenia Jordan i Gwardia Honorowa obserwowali nowe uwolnienie pierścieni, po czym wrócili na Ziemię, aby spotkać się z Carol.

Zeszyty[]

  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #42 (Dark Stars Rising, Part One, Prelude)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #43 (Dark Stars Rising Prelude, Part Two: Lethal Force)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #44 (Darkstars Rising, Part One: Enemies Closer)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #45 (Darkstars Rising, Part Two: New Recruits)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #46 (Darkstars Rising, Part Three: Death Sentence)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #47 (Darkstars Rising, Part Four: Corps Values)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #48 (Last Charge, Part One: Divide and Conquer)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #49 (Last Charge, Part Two: Disrupted)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #50 (Last Charge, Finale)
Advertisement