DC Wiki
Advertisement

Zod's Will - Historia napisana przez Roberta Venditti'ego. Szósty tom serii Hal Jordan and the Green Lantern Corps. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Kiedy Green Lanterns Hal Jordan i Kyle Rayner przybywają na prymitywną planetę, aby zbadać doniesienia o ingerencji obcych w lokalną ludność, są zszokowani odkryciem, że kryptoński wróg Supermana, generał Zod i jego rodzina, przejęli planetę nie jako zdobywcy, ale jak bogowie, których gorliwie wielbią!

Zod pokonuje oboje lanernów w walce i więzi ich pozbawionych mocy pierścieni. Hal wykorzystuje swój niezwykły pierścień, aby zabrać Kyle'a do domu. Tam Lanterni chcą odbić Hala z rąk Zoda, John udaje się do Strażników po decyzję w tej sprawie, jednak ci zalecają wstrzymać się od konfliktu. Mimo tego Guy i Kyle zabierają kilku członków korpusu na akcję ratowniczą.

Dochodzi do ponownej walki między Zielonymi Latarniami a rodziną Zoda. Zieloni przegrywają, ale Hal odzyskuje swój pierścień i miażdży Zoda w pojedynku, chcąc go aresztować. Pojawiają się Strażnicy, aby przerwać konflikt, Zod ma być zostawiony w spokoju, ale ten ma uwolnić wszystkich lanternów. Korpus odchodzi pokojowo, ale od tej pory planeta Zoda jest ściśle monitorowana.

Zeszyty[]

  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #37 (Zod's Will, Part One: First Contact)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #38 (Zod's Will, Part Two: Rescue Mission)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #39 (Zod's Will, Part Three: What Would Hal Jordan Do?)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #40 (Zod's Will, Part Four: Never Leave a Lantern Behind!)
  • Hal Jordan and the Green Lantern Corps #41 (Zod's Will, Conclusion: The Rule of Law)
Advertisement