DC Wiki
Advertisement

Justice League: Bez Sprawiedliwości (No Justice) - Wydanie zbiorcze limitowanej serii Justice League: No Justice.

Streszczenie[]

Kiedy Liga Sprawiedliwości pokonała inwazję Mrocznego Multiwersu, Ściana Źródła została złamana. To spowodowało, że Tytani Omega zostali uwolnieni we wszechświecie, Tytani Omega byli starożytnymi i życzliwymi istotami, które miały wyrwać się ze Ściany Źródła na końcu czasu i pożreć wszechświat. Ze względu na zniszczenie ściany źródłowej, Tytani zaczęli przedwcześnie wypełniać swoje obowiązki, u zarania dziejów Tytani umieścili Kosmiczne Ziarna w jądrze każdej planety, to ziarno brałoby pod uwagę surowe energie planety - entropię, tajemnicę, mądrość i dziwić się. Energia, która była najsilniejsza na świecie, wyrosłaby na drzewie, a reprezentujący ją tytan pochłonąłby ten świat. Brainiac chciał temu zapobiec na swojej rodzinnej planecie Colu i opracował plan.

Collector of Worlds systematycznie pokonywał i pojmał superdrużyny Ziemi -Titans, Teen Titans, Task Force X i Justice League. Następnie utworzył z nich cztery drużyny reprezentujące cztery kosmiczne energie i powiedział im, że zrobił to tak, że Tytani pójdą za Ziemią, jeśli Colu upadnie. Po tym, jak bohaterowie zgodzili się pomóc, powiedział zespołom, że jedynym sposobem na powstrzymanie tytanów jest wyrównanie energii na planecie poprzez osuszenie / przekazanie mocy drzewom. Brainiac został następnie zabity przez masowy atak psychiczny dokonany przez najpotężniejszych fizycznych złoczyńców Ziemi, którzy byli pod dowództwem Amandy Waller. Zespoły były w stanie powstrzymać tytanów na Ziemi po zniszczeniu Colu i ewakuacji jego mieszkańców.

Zespołom udało się znaleźć i naładować Kosmiczne Ziarno wszystkimi czterema formami energii i wszczepić je do Entropii Tytana Omega, powodując, że inni Tytani pochłonęli ich brata i zakończyli zagrożenie.

Zeszyty[]

  • Justice League: No Justice #1
  • Justice League: No Justice #2
  • Justice League: No Justice #3
  • Justice League: No Justice #4
Advertisement