DC Wiki
Advertisement

Kendra Saunders to uskrzydlona superbohaterka Hawkgirl, członkini Justice League. Wcześniej była przywódczynią Blackhawks, antyapokaliptycznej drużyny.

Historia[]

Dark Nights: Metal[]

W swoim ostatnim wcieleniu Kendra ostatecznie została przywódczynią Blackhawks, zespołu, który pracował nad zapobieżeniem nadchodzącej apokalipsie, a także członkiem Rady Nieśmiertelnych, grupy najstarszych istot na Ziemi. Ostrzegła Ligę Sprawiedliwości przed nadchodzącą inwazją na Mroczny Multiwers, a później współpracowała z Ligą, aby pomóc im pokonać Mrocznych Rycerzy.

Po tym, jak Batman wypuścił Mrocznych Rycerzy do Multiverse, Kendra wraz z wieloma innymi bohaterami Ziemi zebrała się ponownie w Oblivion Bar. Po opracowaniu strategii walki z ciemnością połączyła siły z Wonder Woman i Doctor Fate i udała się z nimi do Rock of Eternity w poszukiwaniu N-tego Metalu: jedynej broni zdolnej do zranienia Barbatosa, starożytnego złoczyńcy z Dark Multiverse Rada Nieśmiertelnych powierzyła Kendrze misję użycia astralnego mózgu Anty-Monitora w Skale Wieczności do zniszczenia Mrocznego Multiwersu. Jednak kiedy próbowała to zrobić, przeszkodził jej Barbatos, który przekształcił ją w jej wersję ciemnego jastrzębia, zwaną Lady Blackhawk. Kendra odzyskała kontrolę nad swoim ciałem po tym, jak Wonder Woman użyła na niej Lasso Prawdy, decydując się współpracować z Wonder Woman, aby powstrzymać armię koszmarów Barbatosa. Po znalezieniu maczugi Nth Metal Hawkmana, Wonder Woman i Kendra podróżowali przez portal z powrotem na Ziemię, gdzie ostatecznie walczyli z różnymi skorumpowanymi wersjami Wonder Woman i wieloma złoczyńcami z League.

Podczas ich bitwy Kendra napotkała Hawkmana, który był opętany przez ciemność Barbatosa. Była w stanie uwolnić go spod dowództwa złoczyńcy po zachęceniu Cartera do przypomnienia sobie wszystkich ich poprzednich wspólnych wcieleń, podczas gdy Batman, Superman i Wonder Woman wrócili z World Forge, wymachując zbroją wykonaną z Dziesiątego Metalu. Mistrz Amazonii wręczył Kendrze metamorficzną klamrę, za pomocą której mogła powalić Barbatosa, gdy próbował zakończyć Cartera za zdradę. Kierując Dziesiąty Metal we wszystkich żywych istotach w Multiverse, bohaterowie skutecznie zapobiegli pogrążeniu się pozytywnego Multiverse w ciemności.

Totalność[]

Po pomocy w pokonaniu Barbatosa i Mrocznych Rycerzy, Kendra została zwerbowana do nowej Ligi Sprawiedliwości jako Hawkgirl. Nowo ochrzczona Hawkgirl została głównym członkiem najnowszego wcielenia zespołu, kierowanego przez Martian Manhunter. Gdy Liga musiała zbadać tajemniczą Totalność, która spadła na Ziemię po tym, jak zdecydowali się na to pozwolić, Martian Manhunter wybrał Kendrę na swojego opiekuna, gdy znajdował się w polu energetycznym Totality. Kurcząc się, by umieścić ją w ciele Marsjanina na statku, weszła do Całości z J'onnem, Supermanem i Batmanem, działając jako opiekunka Clarka.

Tam odkryli, że w jakiś sposób zarówno Lex Luthor, jak i Joker przeniknęli do ciał bohaterów, a Joker zaatakował Kendrę na jej statku, przejmując kontrolę nad ciałem J'onna. Gdy Batman, Superman i Martian Manhunter zostali wysłani do Hall of Justice przez atak Lexa, Kendra była w stanie pozostać w pobliżu Totality, ponieważ obiekt był połączony z jej skrzydłami. Dzięki temu tajemniczemu powiązaniu była również w stanie pokonać Lexa i zabrać Całkowitość, którą przyniosła następnie do Gmach Sprawiedliwości. Ponieważ chciała zrozumieć, dlaczego jej skrzydła są połączone z Całością, zgodziła się wyruszyć na misję na Thanagar razem z Martian Manhunter i Johnem Stewartem.

Advertisement