DC Wiki
Advertisement

Koriand'r to księżniczka z obcej planety Tamaran, która żyła w pokoju i szczęściu, dopóki jej ojczysta planeta nie została podbita. Wygnana z Tamaranu, Koriand'r została zniewolona i poddana eksperymentom, dające jej niezwykłe moce, których używała do przewodzenia buntem i wyzwolenia siebie i swoich współniewolników od ich oprawców. Stała się znana w całym kosmosie jako Starfire i osiadła na Ziemi, gdzie została członkiem superbohaterów Outlaws i Teen Titans.

Historia[]

Teen Titans[]

Zainspirowana swoim wcześniejszym życiem jako niewolnica, Starfire rozpoczęła śledztwo w sprawie siatki handlu ludźmi na Wschodnim Wybrzeżu. Udało jej się zlokalizować bazę operacji na wyspie, ale podczas rozmowy z osobą, która miała potrzebne informacje, została ogłuszona. Obudziła się w nieznanym miejscu otoczona innymi młodymi bohaterami Beast Boyem, Raven i Kid Flashem. Tożsamość ich porywacza została ujawniona jako Robin, która porwał Koriand'ra i innych z zamiarem stworzenia nowej drużyny Młodych Tytanów. Damian następnie ujawnił, że Ra's Al Ghul wysłał za nimi zespół zabójców.

Advertisement