DC Wiki
Advertisement

Kyle Rayner jest jedną z najpotężniejszych Zielonych Latarni na Ziemi, będąc jednocześnie Białą Latarnią i gospodarzem Paralaxa i Iona.

Historia[]

Odrodzenie[]

Kyle Rayner jest jedną z kilku osób, które czują drżenie zielonego światła siły woli, gdy Hal Jordan wykuwa dla siebie Zielony Pierścień Mocy. Kiedy Hal zostaje ciężko ranny i znajduje się w królestwie między życiem a śmiercią po konfrontacji z Sinestro, jego pierścień wędruje do Gantheta i Sayd, którzy wzywają Kyle'a, by pomógł uratować życie Hala. Kyle używa mocy swojego białego pierścienia i mocy byłych Strażników, aby otworzyć drzwi do Szmaragdowej Przestrzeni w zaświatach i udaje mu się sprowadzić Hala z powrotem do królestwa żywych. Po nowym rozejmie między Korpusem Sinestro i Korpusem Zielonych Latarni, Kyle próbuje użyć swojego pierścienia, aby pomóc Saint Walkerowi przywrócić do życia resztę Korpusu Niebieskich Latarni, ale jakaś zewnętrzna siła uniemożliwia Kyle'owi skierowanie swojej mocy do tego stopnia, w wyniku czego wraca z powrotem do konwencjonalnego pierścienia Green Lanterna, ponieważ obciążenie, któremu poddał swój pierścień, powoduje, że „rozpada się” z powrotem na siedem różnokolorowych pierścieni, przy czym Kyle zachowuje swój oryginalny pierścień Green Lanterna, podczas gdy pozostałe sześć odlatuje by znaleźć nowych posiadaczy.

Poszukiwanie Nadziei[]

Kyle zaczyna inicjować kolejny związek z Soranik. Podczas walki z Pryzmatycznymi Bestiami Kyle dowiaduje się z przyszłego Pierścienia Zielonej Mocy, który posiadał Rip Hunter, że Sarko jest przyszłym synem Kyle'a i Soranik. Po śmierci Sarko, Kyle zostaje zdemoralizowany i sprawia, że ​​jest bardziej wytrwały, by sprowadzić Soranik z powrotem do Green Lantern Corps. W końcu dowiaduje się, że Kyle zabił Sarko i wpada pod wpływ Żółtej Latarni i piętnuje Kyle'a. Następnie atakuje Zielone Latarnie po tym, jak dowiedziała się, że jeden z nich zabił Żółtą Latarnię, a później dowiaduje się, że bateria zasilająca miała zabezpieczenie przed awarią, które uniemożliwia im użycie jej, gdyby mieli ją włączyć, co czyni ją jeszcze bardziej wściekłą i odchozi ze swoim Korpusem.

Planeta Zoda[]

Patrolując kosmos z Halem, natrafili na planetę Zoda, gdzie wykorzystywał rdzennych mieszkańców, a ci traktowali jego rodzinę jak bogów. Oboje zaatakowali Zoda, ale zostali pokonani. Dzięki pierścieniu Hala, Kyle zdołał uciec na Mogo, gdzie powoli przyswajał moc pierścienia Jordana. Razem z resztą korpusu ruszyli odbić Hala, gdzie udało się uwolnić Jordana i pokonać Zoda.

Advertisement