DC Wiki
Advertisement

Maszyny Zagłady - Historia napisana przez Bryana Hitcha. Pierwszy tom trzeciego wydania serii Justice League. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Liga wciąż odczuwa utratę Supermana, bez niego czują się osłabieni, a nowy Superman budzi w nich nieufność. Za poleceniem Hala Jordana, przyjmują w swe szeregi dwie nowe latarnie, Simona Baza oraz Jessice Cruz. Kiedy miasto atakuje obca istota olbrzymich rozmiarów, jednoczą się, aby wspólnie pokonać zagrożenie.

Na całym świecie dochodzi do potężnych trzęsień ziemi, katastrofa jest tak tragiczna jak podczas Roku Zerowego. Liga sprawiedliwości wspólnie organizują akcje ratunkowe w różnych częściach świata. Członkowie ligi ratując cywili, zostają przez nich zaatakowani, dziwnie zachowujący się ludzie przemawiają jednym głosem, jakoby moc bohaterów była im skradziona, zapowiadają nadejście Rodziny. Podczas gdy na całym świecie występują trzęsienia ziemi, w Gotham są one mniej odczuwalne, jednak zjawia się statek kosmiczny, z którego wylatują małe owady, atakując mieszkańców.

Flash pomaga Batmanowi z atakiem owadów w Gotham, Aquaman tymczasem znajduję śpiewające kryształy, zabiera ze sobą. Następnie liga spotyka się w obserwatorium, aby omówić sytuację, wtedy zauważają tysiące statków kosmicznych podobnych do tego z Gotham. Batman postanawia wezwać na pomoc Supermana.

Na całym świecie zaczynają formować się olbrzymie istoty nazywające siebie Rodziną. Zapowiadają nadejście jakiejś tragedii. Wonder Woman próbuje nawiązać z nimi kontakt i dowiedzieć się co kryje się za tym wszystkim. Batman spotyka się z rodziną Kentów na farmie i przedstawia plan Supermanowi, musi on dać się do jądra ziemi, aby powstrzymać trzęsienia ziemi. Lois nie chce narażać swojego męża i chłodno traktuje Batmana, ale wie, że nie uda jej się go zatrzymać. Cyborg przenosi Supermana do jądra ziemi. Cztery istoty spotykają się w jednym miejscu.

Latarnie walczą z obcymi w przestrzeni kosmicznej. Aquaman wciąż kontynuuje swoją misję z kryształami, wierząc, że są kluczem do uratowania świata. Superman próbuje zniszczyć punkty odpowiadające za trzęsienia ziemi, nie będąc w stanie, wrzuca je do jądra ziemi.

Cyborg przejmuje kontrole nad rojem obcych, atakując Rodzinę. Nagle zjawia się Aquaman, z magicznymi kryształami i przerywa pieśń Rodziny. Superman pozbywa się ostatniego punktu w jądrze ziemi i po raz kolejny liga zażegnała kryzys na świecie.

Zeszyty[]

Advertisement