DC Wiki
Advertisement

Niekończąca się walka (Endless) - Historia napisana przez Bryana Hitcha. Czwarty tom trzeciego wydania serii Justice League. Akcja toczy się w uniwersum Prime Earth.

Streszczenie[]

Flash spotyka się z Jessicą, ale spotkanie przerywa atak łotra. Jessica ginie pod gruzami, a Flash rzuca się na przeciwnika, ale w momencie zetknięcia z dziwną maszyną, której używa, zostaje cofnięty w czasie. Atak powtarza się tak samo jak wcześniej i po raz kolejny Flash zostaje cofnięty w czasie. Sytuacja powtarza się cofając Flasha coraz bardziej w tył. Liga Sprawiedliwości walczy z olbrzymim stworem, ale Flash zjawia się, aby poinformować drużynę, co się dzieje. Batman rusza z Barrym, aby zbadać, jak dochodzi do tej sytuacji. Łotr to zwykły mężczyzna, który miał zaprezentować swój wynalazek, ale jego szef postanowił doprowadzić do katastrofy, aby zabić wszystkich obecnych i ukraść wynalazek. Zjawia się potwór, który zabiera wynalazek i umieszcza go w klatce piersiowej, po czym odzyskuje zdolności mowy. Istota przybyła na ziemię, aby powstrzymać pewne zagrożenie, o którym Liga słyszy już po raz kolejny.

W wyniku przejęcia władzy na Atlantydzie i obalenia Artura, Liga rekrutuje Merę do drużyny.

Zeszyty[]

  • Justice League (Wydanie III) #20
  • Justice League (Wydanie III) #21
  • Justice League (Wydanie III) #22
  • Justice League (Wydanie III) #23
  • Justice League (Wydanie III) #24
  • Justice League (Wydanie III) #25
Advertisement